واکنش تند آرنولد شوارتزنگر به سخنان توهین‌آمیز ترامپ

در ادامه چالش‌های میان آرنولد شوارتزنگر و دونالد ترامپ، این‌بار بازیگر «ترمیناتور» به یک موضوع سیاسی دیگر واکنش نشان داد.

واکنش تند آرنولد شوارتزنگر به سخنان توهین‌آمیز ترامپ

چهار نماینده زن کنگره آمریکا به رفتار ترامپ با مهاجران اعتراض کردند. رئیس جمهوری آمریکا نیز در توئیت‌هایی، بدون نام بردن از این چهار نماینده گفته بود: «چرا این‌ها برنمی‌گردند تا جاهای کاملا ورشکسته و جرم‌زده‌ای را درست کنند که خودشان در اصل از آنجا می‌آیند.» البته این چهار نماینده زن کنگره آمریکا همگی شهروند آمریکا هستند و سه تن از آنها در آمریکا به دنیا آمده‌اند.

این کار خشم بسیاری از هنرمندان آمریکایی را برانگیخت.

آرنولد شوارتزنگر ستاره فیلم‌های «ترمیناتور» و «غارتگر» نیز که خود از اتریش بدین کشور مهاجرت کرده است، در واکنش به ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «من در این آخرهفته دروغین، ناعادلانه و ضدآمریکایی ناامید شدم. منزجرکننده، گستاخانه و تفرقه‌انگیز است. آمریکا همیشه به شما می‌گوید به کجا می‌خواهید بروید نه اینکه از کجا آمده‌اید. این چیزی است که من و میلیون‌ها آدم را به اینجا کشانده تا با مشارکت خود آمریکا را به بزرگترین کشور دنیا که رویاهای ما را واقعیت می‌بخشد، مبدل کنیم. شغلی که تو (ترامپ) اکنون در دست داری از تو بزرگتر است و البته این شغل بزرگتر از هر مرد و زنی است. مردم آمریکا به شما اعتماد کرده‌اند، اکنون زمان آن رسیده به جای جدا کردن آنها از هم، اعتماد آنها را زیاد کنید.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها