راه حل جدید برای انتقال نیمار به یوونتوس

نیمار، ستاره برزیلی و 27 ساله پاری سن ژرمن خواهان جدایی از این تیم در تابستان است.

راه حل جدید برای انتقال نیمار به یوونتوس

شرایط گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال در پاریس مساعد نیست و نشریه لوپاریزین دیروز مدعی شد این بازیکن قصد دارد طی سه هفته آینده جدایی خود را از پاری سن ژرمن قطعی کند. یکی از بین دو تیم بارسلونا و یوونتوس مقصد بعدی ستاره برزیلی خواهد بود.

بارسلونا با توجه به جذب آنتوان گریزمان و بازیکنان گرانقیمت در سال های اخیر، شرایط مالی مساعدی برای خرید نیمار ندارد و پاری سن ژرمن نیز حاضر نیست معاوضه با دو بازیکن بارسا برای فروش ستاره برزیلی خود را قبول کند.

اما شبکه ال چیرینگینو مدعی شد یوونتوس می تواند از پائولو دیبالا، هافبک آرژانتینی خود برای خرید نیمار استفاده کند. انتقال دیبالا به پاری سن ژرمن به علاوه پول نقد، ممکن است پاریسی ها را راضی به فروش نیمار کند.

رای اسپورت چند روز قبل مدعی شد ملاقاتی بین پدر نیمار و فابیو پاراتیچی مدیر یوونتوس برای بررسی احتمال انتقال ستاره برزیلی به توین صورت گرفت اما مدیران بیانکونری می دانند پروسه خرید نیمار آسان نیست و احتمالا مذاکراتی طولانی مدت در انتظار طرفین خواهد بود. یوونتوس در تابستان امسال برای خرید بازیکنان جدید خود کمتر از 100 میلیون یورو خرج کمرده و آدرین رابیو و آرون رمسی با انتقالی آزاد راهی تورین شده اند. همچنان رقم هنگفت قرارداد ماتیس دی لیخت نیز قرار است طی 5 مقطع به آژاکس پرداخت شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها