برای ماندن پوگبا در یونایتد، حاضرم موبایلش را بدزدم!

آندریاس پریرا، همبازی پل پوگبا در منچستریونایتد می‌گوید حاضر است برای ماندن ستاره فرانسوی در یونایتد موبایل او را بدزدد.

برای ماندن پوگبا در یونایتد، حاضرم موبایلش را بدزدم!

درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد از این تیم، این روزها به اوج رسیده، هم‌تیمی او آندریاس پریرا می‌گوید آنچنان به باقی ماندن پوگبا در یونایتد علاقه‌مند است که حاضر است برای جدا نشدن او از این تیم تلفن همراه پوگبا را بدزدد.

درحالیکه هر روز خبر و شایعه‌ای در مورد احتمال جدایی پوگبا از یونایتد و انتقال او به رئال مادرید یا یوونتوس مطرح می‌شود، آندریاس پریرا هم‌تیمی او در شیاطین سرخ می‌گوید حاضر است برای منتفی شدن این شایعات و باقی ماندن پوگبا در یونایتد دست به هر کاری بزند.

پریرا در این باره به خبرنگاران گفت:" بازی کردن و تمرین کردن در کنار پوگبا فوق‌العاده است. او واقعا بی‌نظیر است".

آندریاس پریرا که ملی‌پوش برزیلی است در آستانه دیدار یونایتد و اینتر میلان در رقابتهای اینترنشنال چمپیونزکاپ که امروز در سنگاپور برگزار خواهد شد به خبرنگاران گفت:" خیلی مهم است که پوگبا در منچستریونایتد بماند. او بازیکن خیلی خوبی است و از نظر شخصیتی هم فوق‌العاده است".

پریرا در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من هر روز از پوگبا یاد می‌گیرم و او یکی از دوستان صمیمی من است. من از وقتی شانزده ساله بودم در یونایتد با او بوده‌ام و پوگبا برایم حکم خانواده را دارد. حتی حاضرم موبایلش را بدزدم که نتواند با کسی صحبت کند".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها