حمایت سپاه از نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی/برخی به جای دفاع از ناجا دنبال جمع کردن رأی هستند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: آن کسانی که باید از ناجا دفاع می‌کردند برای جمع‌ کردن رأی، مقابل نیروی انتظامی قرار گرفتند.

حمایت سپاه از نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی/برخی به جای دفاع از ناجا دنبال جمع کردن رأی هستند

به گزارش خبر فوری ، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در بحث عفاف و حجاب گفت: نیروی انتظامی و بخصوص عزیزان‌مان در فرماندهی پلیس تهران از سال‌ها قبل که قانون مصوب شد وظیفه‌شان را در این خصوص در شیوه‌های مختلف انجام می‌دادند اما متاسفانه از روزهای اول مورد بی‌مهری قرار گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: آن کسانی که باید از نیروی انتظامی دفاع می‌کردند خودشان به نوعی برای جمع‌کردن رأی مقابل نیروی انتظامی قرار گرفتند؛ در صورتی که آنها باید از نیروی انتظامی پشتیبانی می‌کردند.

این مقام ارشد سپاه تهران اعلام کرد: امروز هم نیروی انتظامی با همکاری بسیج در موضوع حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر خوب وارد شده است و با بهبود شیوه‌ها، ارتقای آموزش پرسنل و تجهیزات سعی بر این دارد که اصلاح امور را به خصوص برای کسانی که هنجارشکنی می‌کنند به دنبال داشته باشد نه برخورد را.

وی گفت: گاهی اوقات متاسفانه کسانی که با هیچ یک از هنجارهای کشور- نه فقط با چادر- همراه نیستند؛ آنهایی که اگر مراجعه کنیم می‌بینیم در موضوعات دیگر هم متاسفانه قانون‌شکنی می‌کنند این قانون و این هنجارهای ملی و مذهبی را زیر پا می‌گذارند و بر این اساس نیروی انتظامی کارش را انجام می‌دهد و بسیج هم در این زمینه کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: مردم ما هم مردم با حیا و عفیفی هستند و آرزو می‌کنند که آرامش در جامعه و بخصوص در خانواده برقرار باشد.

این مقام ارشد سپاه تهران تصریح کرد: هنجارشکنان و دشمنانمان از خارج، سعی می‌کنند که اساس خانواده را مورد هجوم قرار دهند؛ چرا که دشمنانمان در بیرون از کشور از اینکه خانواده‌هایشان متلاشی شده ضربه خورده‌اند و می‌دانند این امر چه تاثیر فرهنگی بدی بر کشورشان داشته است؛ بر این اساس آنها می‌خواهند آن را به نوعی در کشور ما جا بیندازند و متاسفانه کسانی که با بی‌اطلاعی پیاده‌نظام آنها شده‌اند امروز با نیروی انتظامی مقابله می‌کنند.

سردار یزدی تصریح کرد: مردم حتما آنها را نخواهند پذیرفت و آنها باید بدانند هیچ نوع مظلومیتی نمی‌توانند از خودشان در جامعه ارائه دهند و حرکت آنها حرکتی است که مردم به خصوص بانوان و دختران از آن استقبال نمی‌کنند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص همکاری سپاه با نیروی انتظامی در بحث عفاف و حجاب اظهار داشت: هم اکنون بسیج با نیروی انتظامی همکاری می‌کند؛ به خصوص بسیج خواهران با همکاران عزیزمان در نیروی انتظامی همراه است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ درباره حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پلیس در این خصوص خاطرنشان کرد: سپاه حمایت‌های معنوی و اطلاعاتی از نیروی انتظامی خواهد داشت.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها