تهام تبانی به نیوکاسل و استیو بروس

باشگاه شفیلد ونزدی از پیوستن استیو بروس، سرمربی سابقش به نیوکاسل خشمگین بوده و تهدید کرده که از نیوکاسل به علت رفتار غیر حرفه‌ای شکایت خواهد کرد.

تهام تبانی به نیوکاسل و استیو بروس

باشگاه شفیلد ونزدی می‌گوید بعد از آنکه باشگاه نیوکاسل اعلام کرد سرمربی سابق این تیم، استیو بروس را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده است از نیوکاسل شکایت خواهد کرد.

شفیلد ونزدی می‌گوید از طریق شبکه‌های اجتماعی متوجه شده که استیو بروس توسط نیوکاسل استخدام شده و پیش از آن از این موضوع کوچکترین اطلاعی نداشته. شفیلد باشگاه نیوکاسل را به انجام اقدامات زشت و غیر حرفه‌ای متهم کرده و گفته از نیوکاسل شکایت خواهد کرد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که استیو بروس و دو نفر از اعضای کادر فنی‌اش، روز دوشنبه این هفته استعفای خود را به باشگاه شفیلد تقدیم کردند. پیش از آن باشگاه شفیلد پیشنهاد 3 میلیون پوندی نیوکاسل برای واگذاری استیو بروس را رد کرده بود و حالا مدیران این باشگاه می‌گویند نیوکاسل بدون جلب رضایت آنها با استیو بروس تبانی کرده است.

در بیانیه باشگاه شفیلد ونزدی چنین آمده:" فارغ از اینکه سرمربی ما و اعضای کادر فنی از سمت خود استعفا داده‌اند، مسائل حقوقی باقی مانده باید بین باشگاه شفیلد، اعضای کادر فنی باشگاه و نیوکاسل حل و فصل می‌شد و کنار گذاشتن شفیلد از این پروسه بسیار عجیب و غیر قانونی است. باشگاه در حال بررسی جوانب مختلف این ماجرا بوده و اقدامات حقوقی لازم را انجام خواهد داد".

انتخاب بروس به عنوان سرمربی نیوکاسل با خشم هواداران این تیم هم روبرو شده چرا که بروس سابقه هدایت ساندرلند، حریف سرسخت و سنتی این تیم را در کارنامه دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها