خجسته: بازگشت هزاران میلیارد تومان سرمایه به بیت المال

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس خبر داد که با تلاش این فراکسیون هزاران میلیارد تومان بازگشت سرمایه به بیت المال داشته‌ایم که مستندات آن در اختیار مجلس و دستگاه‌های نظارتی قرارگرفته است.

خجسته: بازگشت هزاران میلیارد تومان سرمایه به بیت المال

امیر خجسته به صدا و سیما درباره عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: از ابتدای کار فراکسیون تا به امروز، دستاورد‌های خوب و اثرگذاری در زمینه‌هایی از جمله بحث گمرک، قاچاق کالا و ثبت سفارش غیرقانونی خودرو داشته‌ایم. در بحث قاچاق کالا پس از پیگیری‌های فراکسیون ورود هزار و ۱۲۸ کانتینر کالای قاچاق به کشور اثبات شد و در بحث ثبت سفارش خودرو نیز ثبت ۳۴ هزار خودرو به صورت غیرقانونی اثبات شد که از این تعداد حدود هزار و ۹۰۰ خودرو وارد کشور شده بود.

وی درباره نقش گزارش‌های مردمی در عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما گزارش‌های مردمی را از سراسر کشور دریافت می‌کنیم به عنوان نمونه گزارش‌های خوب یکی از معتمدین مردم و اعضای اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان باعث ورود ما به این موضوع و تحقیق و تفحص از این صندوق شد، حدود ۸ هزار میلیارد تومان مشمول وصول بوده که حدود ۵ هزار میلیارد تومان از آن برگشت خورده است.

وی افزود: در خصوص قرارداد‌های نفتی نیز گزارش‌هایی به ما رسیده و من با آقای زنگنه به صورت مبسوط صحبت کردم و مکاتبات لازم نیز انجام گرفته تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود. فراکسیون بدون ملاحظه افراد به پرونده‌ها ورود پیدا کرده، محکم ایستاده و به صورت شفاف با پرونده‌ها برخورد می‌کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ادامه داد: هزاران میلیارد تومان برگشت سرمایه به بیت‌المال داشته‌ایم که مستندات این اقدامات در اختیار مجلس، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با سران مفاسد اقتصادی برخورد و دست مفسدین را از بیت المال قطع کنیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • وطنم ایران
    0

    امیدوارم این سرمایه در راه عمران و آبادی کشور عزیزمان هزینه گردد و به امید روزی که دست غارتگران بیت المال از سرمایه های ملی قطع گردد درود بر شما و انشاالله

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      خیلی خوشخیالی.. اینا برنامشوم غارت و نابودی این مملکته از یکدم...بیدار شو داداش(شایدم آبجی)

    • کاربر ناشناس
      0

      تو

  • خجسته
    0

    خجسته جان ،اینقدر دروغ نگو همه را بردند تو هم بقیه آش را ببر

  • ایرانی
    0

    خب برا مردم هم ارائه کنید ببینیم از کی و کجا این پولها پس گرفته شده...والا ما که هر روز ی خبر جدید از اختلاس آقایان و هاپولی کردن منابع ملی این مملکت می شنویم..

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    واله قسم اگر اینهمه قاچاق وبه قول خودتون هزاران میلیارد تومان به بیت المال برگشت داده بشه دیگه فقیری نمیمونه قبلا هم گرفتید چکارش کردید دولپی خودتون خوردیدشون .اگر خرج مردم میکردید زن شوهردار وسرپرست خانواده بخاطر سیر کردن شکم فرزندانش تن فروشی نمیکرد .شعار شما مال خودم ازخودم .مال مردمم ازخودم است می باشد .این جمهوری به اصطلاح اسلامی اینقدر ازچپ وراست دزد پرورش داده که هرچی میخورند سیر نمیشند برید ببینید خونه های لاکچری لواسانت ویا جاهای خوش آب وهوای ایران که بقوا خودشان تا 700میلیارد تومان قیمت دارند مال کدوم حکومتیان نماز اول وقت خوان لا مذهب بی دین مسلمان نماست .اگر نامسلمان بودن چکار میکردند لعنت به روح پدر دزدتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها