پایان جدال آرسنال و تاتنهام برای جذب پدیده فرانسوی

به نظر می‌رسد در دعوای آرسنال و تاتنهام برای جذب ویلیام صالیبا، ستاره فرانسوی سنت اتین، آرسنال به پیروزی رسیده است.

پایان جدال آرسنال و تاتنهام برای جذب پدیده فرانسوی

رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند بعد از مدتها رقابت سرسختانه بین دو باشگاه لندنی آرسنال و تاتنهام برای جذب ویلیام صالیبا، ستاره فرانسوی باشگاه سنت اتین، توپچی‌ها در این رقابت پیروز شده و به زودی صالیبا را با قراردادی 27 میلیون پوندی به امیریتس خواهند آورد.

صالیبا، دفاع وسط 18ساله باشگاه سنت اتین، امسال تابستان یکی از هدفهای اصلی نقل و انتقالات آرسنال بوده و حالا به نظر می‌رسد توافقها بین دو باشگاه به مرحله نهایی رسیده و این پدیده فرانسوی به زودیبا قراردادی به ارزش 27 میلیون پوند راهی آرسنال خواهد شد.

دعوای دو تیم همشهری آرسنال و تاتنهام بر سر صالیبا از زمانی آغاز شد که تاتنهام در آخرین مراحل مذاکرات آرسنال و سنت اتین خود را وارد این پرونده کرد و باعث شد انتقال مدافع جوان فرانسوی به امیریتس در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

پیشنهاد تاتنهام به اندازه پیشنهاد مالی آرسنال بود ولی شامل پاداش‌هایی می‌شد که در پیشنهاد توپچی‌ها وجود نداشت. مدیران سنت اتین بعد از دریافت این پیشنهاد از آرسنال خواستند پیشنهاد اولیه خود را افزایش داده و به میزان پیشنهاد تاتنهام برساند.

بر اساس گزارشهای جدید، آرسنال با درخواست باشگاه فرانسوی موافقت کرده و به همین دلیل است که از هم‌اکنون می‌توان صالیبا را بازیکن جدید آرسنال دانست.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها