مهاجم سابق هامبورگ و مورسیا در ذوب‌آهن

باشگاه ذوب‌آهن با یک مهاجم نیجریه‌ای ۲۸ ساله قراردادی به مدت یک فصل امضاء کرد.

مهاجم سابق هامبورگ و مورسیا در ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن که به دنبال حضور موفق با علیرضا منصوریان در فصل جدید لیگ برتر است، پس از حفظ بازیکنان موثر سال گذشته و خریدهای کم تعدادی که از بین بازیکنان داخلی انجام داد، روز گذشته با یک مدافع نیجریه‌ای به نام ابیا ببوی قرارداد امضاء کرد و امشب هم یک هموطن او را به خدمت گرفت.

ماکالی کریستانوس که سابقه بازی در تیم‌های هامبورگ آلمان، لاس پالماس اسپانیا، سیواس اسپور ترکیه، آ.اِ.ک. آتن، مورسیا، هلسینکی فنلاند و ... را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی یک ساله که قابلیت تمدید به مدت دو فصل دیگر دارد، به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

نکته قابل توجه برای کریستانوس نیجریه‌ای و ۲۸ ساله این است که او در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم چند جلسه تمرینی با تیم سپیدرود رشت انجام داد، اما مورد تایید علی کریمی قرار نگرفت و در نهایت با این تیم قرارداد امضا نکرد ولی حالا پس از ۶ ماه مجددا به ایران بازگشته و حالا با ذوب‌آهن به توافق رسیده است.

آخرین تیمی که کریستانوس برای آن بازی کرده در نیم فصل اول ۲۰۱۸ در لیگ فنلاند برای باشگاه هلسینکی بوده و او در این تیم سه بار به‌عنوان یار اصلی به میدان رفته و در ۶ مسابقه دیگر حضور تعویضی داشته است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها