اهرم‌های زیادی برای پاسخگویی به اقدام انگلیس وجود دارد

فرمانده سپاه محمد رسول الله با اشاره به اینکه اقدام انگلیس را درباره توقیف نفتکش حامل نفت ایران، بدون پاسخ نخواهیم گذاشت، گفت: اهرم‌های زیادی برای پاسخگویی وجود دارد.

اهرم‌های زیادی برای پاسخگویی به اقدام انگلیس وجود دارد

به گزارش خبر فوری و به نقل از فارس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: موضوع توقیف نفتکش هیچ مبنا و اساس حقوقی نداشته است؛ آنها که مدعی هستند مهد قانون و حقوق اند، می‌دانند کارشان راهزنی دریایی بوده است.

وی با اشاره به این موضوع که اقدام انگلیسی را در خصوص توقیف نفتکش حامل نفت ایران بدون پاسخ نخواهیم گذاشت، گفت: می توانیم بگوییم اهرم‌های زیادی برای پاسخگویی وجود دارد، اما فعلا سعی می کنیم که آنها را مجاب کنیم تا اشتباهات خود را بپذیرند و خطای شان را اصلاح کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تصریح کرد: امیدواریم بی دقتی‌ها و بی خردی‌های آمریکا به خصوص ترامپ، گریبان انگلیسی ها و اروپایی ها را نگیرد. امروز آمریکا به واسطه بی خردی رئیس جمهور خود، در دنیا مورد سوال قرار گرفته و حتی در بسیاری از نقاط منزوی شده است؛ اروپایی ها خوب است که از آنها پیروی نکنند.

وی بیان کرد: انگلیسی ها بدانند که مردم ما مردم توانمند هستند و اگر لازم باشد توانمندی خود را در جای خودش نشان خواهند داد.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناصرامرایی
    0

    مطمئن باشند اگر نفتکشی عظیم را با اسکورت یا اسکورتها رو انگلیسی ها از تنگه هرمز بخوان رد کنن با از کار افتادن سیستم هاشون خود بخود میان لب ساحل بدون زحمت،چرا:چون نام دیگر تنگه هرمز مربع هرموزدا هست....آهان آهان مثلث مثلث هورموزدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها