خبرفوری بررسی می کند؛

باستی هیلز ایران کجاست؟ / ویلاهای لاکچری با 60 میلیارد قیمت فروش + عکس

شهرک «باستی هیلز» معروف به بورلی هیلز لواسان کــه در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان واقع شده، با منظره‌ای بی‌نظیر از شهر لواسان و سد لتیان، به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل شده است.

باستی هیلز ایران کجاست؟ / ویلاهای لاکچری با 60 میلیارد قیمت فروش + عکس

به گزارش خبر فوری ، چند روز قبل، سید احسن علوی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که ساخت شهرک‌های لاکچری نظیر باستی‌ هیلز در لواسان در نظام اسلامی تعجب برانگیز است، گفت: تصمیم قوه قضاییه در برچیدن حصارهای این شهرک نقطه عطفی در تصمیم مسئولان بود.

این نماینده مجلس درباره ساخت و سازهای غیرقانونی یا غیرمجاز در شهرک باستی هیلز لواسان بیان کرد: این‌که ساخت‌وسازها در این شهرک به طور قانونی انجام شده است یا نه را باید از شهرداری پرسید، اما آنچه که اعلام شده این است که قیمت هر یک از ویلاهای این شهرک بین 200 میلیارد تا 700 میلیارد است.

وی در ادامه اظهار کرد: گویا این شهرک توسط گیت‌هایی از محیط اطراف جدا شده بودند و تنها افراد خاصی اجازه ورود به آن را داشته‌اند. وجود چنین شهرک‌هایی در جمهوری اسلامی عجیب است. وجود چنین شکاف طبقاتی در جامعه جای سوال دارد. اقدام قوه قضاییه در برچیدن گیت‌های اطراف این شهرک نقطه عطفی در تصمیم مسئولان است.

اظهارات علوی واکنش بسیاری از صاحب نظران و فعالان فضای مجازی را در پی داشت. بسیاری از ایجاد چنین محیط اشرافی در ایران اسلامی انتقاد کرده و آن را نماد تبعیض اقتصادی دانستند.

پیش از این هم بسیاری از فعالان فضای مجازی نسبت به پرورش چنین مناطقی در ایران انتقاد کرده و از دستگاههای مربوطه خواسته بودند جلوی این فضا را بگیرند.

سید مهدی صدرالساداتی روحانی افشاگر این روزهای اینستاگرام نیز در رابطه با این ویلاها مدتی پیش پستی به اشتراک گذاشته بود.

اما باستی هیلز دقیقا کجاست؟

شهرک «باستی هیلز» معروف به بورلی هیلز لواسان کــه در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان واقع شده، با منظره‌ای بی‌نظیر از شهر لواسان و سد لتیان، به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل شده است.

نام این محله برگرفته از محله معروف «بورلی هیلز» لس آنجلس در ایالات متحده است. منطقه‌ای اشرافی برای افراد خاص کــه حتی سایر شهروندان هم اجازه تردد در آن را ندارند. اشرافی گری فقط به اسم و رسم این منطقه هم خلاصه نمي‌شود. ظاهر ویلا‌ها و سازه‌های ساخته شده در آن هم نشان از نوع خاصی از زندگی دارد.

باستی هیلز و کلاک لواسان محله اعیان نشین ها هستند کــه فقط برای تفریح و آخر هفته به آن جا مي آیند، این دو منطقه در اصل زمين های خارج از محدوده ای بودند و ملک شخصی، در خرداد ماه سال 80 افردی به شهرداری پیشنهاد مي‌دهند کــه در ازای واگذاری نیمي از زمين ها اجازه تغییر کاربری و ساخت و ساز در آن ها صادر شود کــه با ان موافقت مي شود.

شهرت این منطقه زمانی زیاد شد که جمعی از نمازگزاران شهر لواسان بعد از اقامه نماز جمعه طی نامه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی خواستند تا به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی برای بازدید از ساخت و سازهای غیرقانونی و زمين خواری‌ها در این منطقه حضور یابد. این درخواست بلافاصله با استقبال قوه قضائیه مواجه و دستور پیگیری پرونده داده مي‌شود کــه در نتیجه آن، با دستور حوزه قضایی لواسانات، گیت ورودی شهرک باستی هیلزجمع آوری شد.

قیمت برخی از ویلاها؛ 60 میلیارد پول بده، 2 هزار متر ویلا بخر

1. یکی از ویلا‌های رویایی شهرک باستی هیلز، یک ویلای دو هزار و 100 متری است که به قیمت 60 میلیارد تومان به فروش گذاشته شده. البته متراژ بنای این ویلا هزار و 500 متر است و حدود 600 متر حیاط دارد. از امکانات این ویلا می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حیاط و باربکیو اشاره کرد.

این ویلا حدود چهار سال است که ساخته شده و شش خواب مستر دارد. هر اتاق برای خودش یک تراس مجزا دارد که به لطف تریبلکس بودن بنا این امکان به ویلا اضافه شده. پنجره همه اتاق‌ها قدی است و کل ویلا مبله و فول‌فرنیش شده است. محوطه آن به سبک هلندی ساخته شده و تنوع گیاهی زیادی دارد.

2. یک زمین کلنگی در باستلی هیلز 900 متر است و صاحب آن می‌خواهد متری 27 میلیون تومان برای آن دریافت کند. این یعنی کل زمین حدود 24 میلیارد تومان می‌ارزد. صاحب آگهی می‌گوید این زمین کاملا مستطیلی است و جان می‌دهد برای اینکه در آن ویلا بسازی. تک مالک است و دردسر انتقال سند ندارد. چاه آب دارد و برقش سه فاز است. از تصاویر آگهی هم پیداست که یک حیاط ویلای کلنگی است که کلی درخت دارد.

3. قیمت ویلا‌ها در باستی هیلز آنقدری بالا است که 35 میلیارد تومان برای یک ویلا در این شهرک ارزان محسوب شود. برای همین آگهی دهنده این ویلای دو هزار متری تاکید زیادی روی ارزان قیمت بودن آن دارد. این ویلا هزار و 500 متر بنا دارد و 500 متر دیگر آن حیاط با فضای سبز است. این ویلای تریبلکس در باستی هیلز لواسان چهار اتاق خواب دارد که همگی مستر هستند. کل ویلا هم مبله شده و علاوه بر چهار اتاق خواب، پنج سرویس بهداشتی دارد. استخر، سونا و جکوزی هم که پای ثابت ویلا‌های شهرک باستی هیلز لواسان است. محوطه سازی عالی، دسترسی آسان و فول امکانات، عبارت‌هایی است که صاحبخانه برای تعریف کردن از ویلای خود به کار می‌برد.

4. یکی از لاکچری‌ترین ویلا‌های این شهرک تقریبا دو هزار و 500 متر زیربنا دارد. پارکینگ، انباری، بالکن، سونا، استخر، جکوزی، سالن ورزشی و خلاصه هرچه که دلتان بخواهد در آن پیدا می‌شود. تازه این ویلا نوساز است و همین پارسال ساخت آن تمام شده. صاحب آن می‌گوید این ویلا بی‌نظیرترین ویلای سوپرلاکچری در باستی هیلز است.

این قیمتها چنان بالاست که براساس برخی آمارها از حقوق کارگران، یک کارگر ۲۲۲ قرن باید زحمت بکشد تا در باستی هیلز صاحب ویلا شود.

اکنون نظر شما چیست؟ به نظرتان چرا چنین پدیده‌هایی در ایران ظهور کرده اند؟ به نظرتان برای جلوگیری از این پدیده چه اقداماتی باید انجام داد؟

منبع: خبرفوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 103
  • امید ناظریه
    0

    با سلام اجرا نشدن صحیح قانون وجود تبصره وماده قانون هایی که باعث دور زدن اصل قوانین میشود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز. در یک جمله خلاصه عرض کنم، در کشوری که سواد ارزش پائینی دارد توقعی جز این فجایع نمی شنویم والسلام و لعنت بر کسانی باد که یک مملکت باابرو و متمدن رااینگونه زیر سوال برده اند.ممنون ازحوصله تان

    • نگین
      0

      قانون برای این از ما بهتران کار ساز نیست گفتند خلاف می کنیم جریمه اش را می پردازیم زیر ماشین میکنند ان دختر خانم میگه دیشو میدیم قانون برای بد بخت بیچاره ها اعمال میشه نه برای ژنهای مرغوب

    • الف. قایمی
      0

      با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز. در یک جمله خلاصه عرض کنم، در کشوری که سواد ارزش پائینی دارد توقعی جز این فجایع نمی شنویم والسلام و لعنت بر کسانی باد که یک مملکت باابرو و متمدن رااینگونه زیر سوال برهاند.ممنون ازحوصله تان.

    • کاربر ناشناس
      0

      خداوندا طلب روزی،حلال بدون غل وغش دارم و فرزندانی در راستای اسلام وقران از خودت طلب میکنم مال دنیا در دنیا می ماند زندگانی لاک چری ویلا وساختمان ماشین برای سالیان طولانیجز درد سر برای این اقایان سودی نخواهد داشت ای فکر قیامت وشب اول قبر،را کردهاید یا فکر میکنید قیامت فشار شب اول قبر واتش،جهنم را هم میشه با پول باد اورده خرید قضاوت با خود،اقایان من یک چرخ پرایدم را با هیچ،چیز عوَ،نمی کنم

  • ع.ج.
    0

    سلام من مطمانم سرنخ بوجود اومدن این کوه های عظیم ثروت که صددرصد از منشا پول های حرام و ظلمه نیست جایی بجز در قوای سه گانه و سازمان ها و ارگانهای نظام. من که به دلیل درامد اونقدر کم مجبورم با اتوبوس واحد یا پیاده خیلی از مسیرهای خودم رو برم و غالبا توی خونم خبری از میوه نیست چرا نمی تونم یه دفعه به چنین ثروتی که نه بلکه به خیلی کمتر از اون دست پیدا کنم؟ جواب ساده ست. چون من توی بازی و باند قدرت نیستم. من به این نتیجه رسیدم چه تو مجلس چه تو دولت و چه قوه به مردم یا دروغ میگن یا آدم های بزدل و ترسو برای احقاق حقوق عامه هستند. بطور مثال بعد از این همه سال و ادعا هنوز اسامی مسولین مفسد با حروف ذکر میشه این یعنی نمی خوان که عمق ظلم و کثیفی برای ما رو بشه و اون مفسد باز هم راحت و محترمانه زندگی کنه و جیب پر کنه و پولهای دزدیده رو ازش نگیرن. من امیدی به اصلاح این وضع ندارم. االلهم عجل لولیک الفرج. مهدی جان از همه این مدعیان دروغین تشیع تو به تو شکایت می کنیم.

    نظرات شما -
    • کیان
      0

      سلام باوجودهمه دستگاهای نظارتی و سیستم قضایی و مسولین بی عرضه باید خاک بر سر کرد که فردا جوانان ما چگونه بایدازمملکت دفاع کنند وازدین ودین دارها بیزار نباشندکی مسئول جلوگیری از این مسائل است بجزء حاکمیت

  • س.ع.ص
    0

    وقتی قانون تصویبی ، تبصره های گوناگون و منفذهای ورودی برای دور زدن آنرا دارد ؛ ونهاد نظارتی به این قانون نوشته شده هم ؛ پایبند نیست و متخلف صدرصد است ؛ نتیجه همین میشود ((( آسیب تمام عیار در تمام ابعاد آن ))) ٭

  • رضا حسنی
    0

    سواد کارشناسی ارشدها، هنگ می کند، از اظهار نظر باز می ماند که چه بگویند ؟ ... بگویند: غیر اسلامی است؛ غیر قانونی؛ ووو بلا فاصله روی سوالات به سوی رجا و رهبران بلند پایه نظام انقلابی جمهوری اسلامی میافتد که مگر حلبی آباد است که مسئولان خبر نداشته یا خبر داشته اند و لی تا تعیین سرنوشت به وسیله نظام و موسسه های خیریه چون «کمیته امداد» ووو نادیده گرفته اند ... یا شاید بگند : مگر ما دوزدی کرده ایم ؟ مگر در نظام جمهوری اسلامی کسی حق پولدار شدن را ندارد ؟! ووو خواستم خود بی نویسم، نتونستم باورم نشد! برگشتم تو اصل متن گزارش کپی کردم «ما آنچه که اعلام شده این است که قیمت هر یک از ویلاهای این شهرک بین 200 میلیارد تا 700 میلیارد است.» ... یا باید بگوییم : پول ایران کاغذ پاره شده است یا گوشه های از بشهیت به صورت معجزه آسا برای اثبات اسلام اصیل بودن نظام ایران سر در آورده است ... بنده فوق کارشناسی ارشد «فقه و معارف» اسلامی هستم، پاک قاتی کرده ام چه بی نویسم. باید بروم با دوستان بحث کنم که از نظر اعتقادی با نظام اسلامی چه توجیه دارد یا ندارد ....

  • رضا حسنی
    0

    از مدیر محترم «خبرفوری» تقاضا مندیم که شغل خریداران این ویلاهای گران قیمت را به ما و جوانان معرفی نمایید که حد اقل به فرزندان مان وصیت کنیم که اگر شغل مشروع است توصیه نماییم و جوانان امروز همان راه را ادامه دهند ... اگر هم که این پولها را از راهی نامشروح به دست آورده اند که ووو ولیش کن

    نظرات شما -
    • سامان
      0

      واقعا نمی دونی؟ فوتبالیستها مدیران خدوم و خانواده های ایشان دختر مظلوم وزیر برادر نگون بخت فرد شناخته شده نماینده های ملت و بستگان آنها البته جهت نظارت و دیگر اقشار خدوم و محروم

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    مردم همهتو وهمه حکومتیان میدانند این خانه های لاکچری وویلاهای گران قیمت از آن کیست همه شون مال نماز اول وقت خوانها ی مقدس معاب بی دین لامذهب هست واکثرشان اطلاعاتی ومتصل به حکومت ودقیقا از راه نامشروع ای کاش مسلمان نمایی نمیکردند من یه بازنشسته فرهنگی هستم ی خونه معمولی وی سواری پراید دارم تمام کارمندانی که سالم زندگی کردند بیشتر ازاین ندارند چطور میشه ی پاسدار اطلاعاتی چند تا خونه چند تا ویلا ماشینهای میلیاردی و......داشته باشند آیا میشود با حقوق کارمندی به این ثروتهای کلان رسید .خدایا به خون تمامی شهدای جوانمان آبروی این مقدس معابهای لامذهب را بریز وحق ما ملت مظلوم را ازحلقوم کثیفشان بیرون بکش من 35ماه جبهه بودم تو انقلاب خیلی فعالیت داشتم ضد انقلاب نیستم دلم برای مردمم مملکتم میسوزه زمان جنگ همین مردمی که الان بعد از40سال باید توصف مرغ وگوشت وشکر و..بمونند گونی گلوله آرپی جی را پشتشون میگرفتن وکیلوترها در شب عملیات حمل میکردند اینه حقه شون جوان تازه عقد کرده بود خودشو برای عملیات می رسوند شما آبروی اسلام رابردید مردم ومملکت را نابود کردید چقدر شکاف طبقاتی کیلومتری شده .به واله قسم اگر حکومت فکر آسایش وآرامش مردم باشه فقط فکر حکومت کردن به مردم هستن .مدام میگن اقتصاد مقاومتی ما فقرا باید مقاومت کنیم شما دزداوپولدارا تریلی برنج وروغن تو خونتونه کلفت ونوکر دارید اگر جنگ شد برای شما نعمت شد خدایی هم هست

  • جانباز
    0

    خدایا تفاوت ازکجا تا کجا؟ چقدر خوب از فاصله غنی وفقیر مطلع شدیم؟یکی میگفت :تلاش کردندودیگری میگفت خدا بهشون داده.

  • S.a
    0

    خب الان اشکالش چیه؟ دقت کنید چند نفر خدمتکار و باغبون و خدمه دارن اونجا کار میکنن! ....دارندگی و برازندگی

    نظرات شما -
    • یلدا
      0

      بمیر مفت خور،،حتما بابات یا خودت از نجومی بگیراست

    • رضا
      0

      لابد خودتم یکی هستی لنگه همونا،از هر چی آدم مثل شماهاست بیزارم.الان هم اومدی این پست رو گذاشتی که بقیه حرص بخورن و خودت لذت ببری، در کمال خونسردی برات دارم مینویسم که بدونی پول کارگری و کارمندی اینقدر نمیشه،حتما مال حروم توش هست ، مال مردم رو خوردن که به اینجا رسیدن ، مال من خوردن مال اون خوردن مال اینو خوردن، مال حرومه ، از حروم لقمه جماعت بیشتر از این بر نمیاد.

  • امید
    0

    تمام این اتفاقات به دلیل فراگیر بودن سیستم رشوه و زد و بند است. به نظرم از برجام مهم تر سالم سازی سیستم اداری از همین رشوه ها و زد و بندها و اجرای واقعی قانون بدون تبصره های من در آوردی است. اگر اونقدر که مسئولین برای برجام زحمت می کشیدند برای سالم سازی سیستم اداری و اقتصادی تلاش می کردند ما الان به مراتب وضع بهتری داشتیم حتی بدون برجام.

  • مرتضی ریاحی
    0

    همواره از ماست که بر ماست کسی که رای نمیدهد و یا با یک وعده غذا رای میدهد حق ندارد در مورد این پدیده ها حرف بزند همیشه وقتی ظالمی هست کسی هم بوده که اجازه داده حقش پایمال شود

  • سورنا واحدی
    0

    وای به روزی که بگندد نمک وقتی نهادهای نظارتی و نهادهای قضاوتی فاسد شود ، اگر این باستی هیلزها نباشد باید تعجب کرد . سالهاست که همگی تجربه فساد را ، چه در ادارات و چه در دادگاهها داشته ایم و از شنیدن فراتر رفته ، مصونیت و محبت به آقازاده ها هم در لیست بگنجانید ، دولت در سایه و اسکله و فرودگاههای قاچاق را هم اضافه کنید ، نتیجه : بلد کردن این شهرکها فقط یک شوآف کوچک از کثافتیست ، که با این شرایط به وجود آمده و ابعاد فاجعه چندصد ، یا چند هزار برابر باید باشد .

  • احمدی
    0

    اخرش که میمیرن بینم این عمارت و ثروت وزر وزور رو با خودشون میخوان ببرن . جز کفن چیزی عایدشون نیست

    نظرات شما -
    • ههه
      0

      حالا منتظر باش تا بمیرن و توله هاشون جاشون رو میگیرن

  • رفیق
    0

    امثال این چیزها که در ایران مشاهده میکنیم از محسنات جمهوری اسلامی است که با شعار زندگی بهتر برای فقرا شروع شد ........خبر فوری مرد باش این نظر رو نشان بده مچکرم

  • سعید
    0

    چون تا بوده نظام جمهوری اسلامی سعی در راضی نگه داشتن.سرمایه دارها حرکت کرده ولی مطمئن باشید این اختلاف طبقاتی بلاخره یه روزی یه موج عظیمی رو راه خواهد انداخت

  • علی محمدی
    0

    وقتی 40 سال شعار برابری در اسلام را در بیخ گوش جامعه بدون عمل به آن داد بزنی از این بهتر بدتر نمی شود

  • نگین
    0

    از پولهای باد اورده رانت خواری و زد و بند اختلاس و هرجو و مرج و باج دادن پدید امده و یک سفره ای برای خواص پهن شده و مشغول چریدن شدند و چون همگی همدست هستند و الوده و میخورند از بیت المال صداشو در نمیارن

  • هاشمی
    0

    والعاقبة للمتقین

  • س
    0

    معلومه هر چی نجومی بگیر و اختلاسگر با پول ملت بیچاره کیف و حال و دور زدن قانون هستن

  • م.
    0

    باسلام. این نظرات چه فایده ای برقشر ضعیف دارد .آیا نظر کسی در این زمان که گرگها یی پیدا شده اند ومال وثروت مردم را به غارت میبرند کسی هست که حقشان را بگیرد .اگر هم بگیرند باز دست افراد جدیدی میفتاد وباقی مانده را آنها استفاده میکنند اینقدر پول اینقدر سکه اینقدر دلار در کشور چرا افرادی در سطل آشغال دنبال غذا بگردند.واقعا گریه آور است.آیا آقازاده ها حاضرند از توی سطل آشغال چیزی بردارند .آنها هم انسانند که مجبورتد در زباله ها ذنبال غذا بگردند .باید عدالت برقرار باشد. باید آنها را یک روز هم که شده از صبح تا شب ببرند درکارگاه های تفکیک زباله وهمانجا به آنها غذا های که خودشان ریخت وپاش میکنند بخورانند. تاحساب کار دستشان بیاید

  • فرشاد
    0

    سلام: این مکان بسیا خوب و بجاست . و میبایست از ساکنین و صاحبان آن ویلاها مالیات آنچنانی گرفه شود و در مناطق محروم‌خرج شود .‌ خوب پول دارن بهتر از اینه که برن ترکیه و ویلا بخرن هرچند اونجا هم دارن .

    نظرات شما -
    • مهتاب
      0

      خیلی خوش خیالی پول مالیات بگیرن تو مناطق محروم خرج کنن عمرا اینا پولو میگیرن میزارن تو جیبشون اگر مناطق محروم خرج میکردن کشور اینجوری نبود.

  • جهنم هستم
    0

    گردنم زیر تیغ اکه تمام مسئولین دستشون تو این‌کار نبود توف کنید تووصورتم جپع کنید این مسخره بازیا من باس ۲۲۲ قرن کار کنم‌تا بتونم‌یکی بخرم هرجور بخوایی حساب کنید من ماهی یک میلیارد هم بزاری کنار سالی ۱۲ میلیارد تقریبا ۱۶ سال باس کار کنی اون تهس گفتن ۲۰۰ میلیارد بخری مگه باو الکیه پول نفت یه کلام ختم کلام پول نفت همین تنهااااا پیسه اینکارو کردپولللل نفت مردم خوزستان بدبخت ایران من که هنوز بیکارم ۲۸ سالمه توف ب تک‌تک این‌مسئولین دزد

  • محمد حسین مظاهری
    0

    من کارگر و امثال من باید توی این مملکت مالیات و هزار هزینه دیگه به دولت بدبم تا یه عده اینجوری زندگی کنن بعضی ها ویلای ۷۰۰ میلیاردی فقط واسه آخر هفته و خوشگذرونی داشته باشن یه عده هم مثل خود من بی خونه و آواره باشن خدا وکیلی این عدالته؟البته طبق معمول این جور مواقع هیچ مسئولی پاسخگو نیست چون مسئولین خودشون رو ولی نعمت مردم میدونن

  • امیر
    0

    کریس رونالدو این قدر ثروت نداره که اینا دارن معلوم نیست درآمدشون چیه

    نظرات شما -
    • مچید
      0

      کل شهرک پول یکی از ماشینای کریسه

  • رضا مهدوی
    0

    خیلی زرنگید

  • علی
    0

    باسلام و خسته نباشید پس از ۳۰ سال خدمت در نیروی دریائی ج ا ا وشرکت در ازاد سازی خرمشهر و اسکورت کشتی های تجاری در خور موسی و کلی عملیات های دیگر در جنگ حقوق دریافتی من کفاف یکماه خانواده پنج‌نفره من را نمیدهد باید اواخر ماه از سوپر محل قرض بگیرم انوقت بغل گوش من در لواسان باید این باشد؟

  • سارا
    0

    درتمام دنیا چه کشورهای پیشرفته وچه کشورهای درحال توسعه وحتی فقیر شهرک ها یا محله های این چنینی هستند....مثل هند یا اکثر کشورهای افریقایی...حالا این که درامد این افراد مشروع هست یانه مقوله جداگانه وقابل بررسی هست ولی بایدپذیرفت قشر مرفه موجه اگرنتوانند داخل کشورتفریح کنندقطعا درخارج ازکشور وبا خارج کردن ارز این کاررا انجام میدهندبرخی ساکنان همین شهرک پزشکانی هستند که وجودشان درکشور نعمت هست

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      البته باید اشاره کرد که حتمامنظوردوستمون ازوجود" نعمت "اشاره به داستان معروف "نعمت وحکمت" است پزشکی که اینگونه زندگی میکند پزشک نیست حتما خون آشام است

  • MR Z
    0

    وجود چنین پدیده هایی در جمهوری اسلامی،نشانه فاصله گرفتن از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی است،حرکت قوه قضاییه،نشانه خوبی است

  • طیب ماهر
    0

    طفلک جوانهایی که میان درس ودرس ودرس میخونن بعد باپول بازنشستگی پدرومادر میان یک مغازه فسقلی اجاره میکنن وبعد بامالیات وشهرداری واماکن وهزار تا اداره های عریض وطویل روبرو میشن اخر سال هم نشده اونقد به این اداره واون اداره پول میدن که به کل انچه داشتن ازدست میدن دست ازپادرازتر میرن دوباره تو خونه بعداینا کی هستن که خون همه روکردن توشیشه وخوش هستن گوربابای ماایرانی ها انقلاب برای چی بود شهید ها برای چی بودن ...برای اینکه یک درصد فقط خوش باشن کی باید جواب بده ایا قیامت روخواهیم دید اینجا که دل جوانهامون خون شد ما چی جواب داریم بدیم به جوانهامون درقبال انقلابی که کردیم

  • iman90
    0

    ابهام زدایی از حلال یا حرام بودن منشاء این پول های بسیار هنگفت چه در باستی هیلز و چه در سایر نقاط اشرافی نشین کاری به شدت ضروری است که انجام آن با بررسی دقیق و کارشناسی که البته فقط قوه قضائیه قادر به انجام آن است محقق خواهد شد.و باید منتظر تصمیمات رئیس محترم قوه قضائیه در این زمینه بود.

  • مرده متحرک
    0

    من به این شعر بسنده میکنم الباقی با شما .ای یار نازنین ما باد را هرگز نکاشتیم که طوفان درو کنیم مابذر کاشنیم وهمت گماشتیم که تا روید از زمین . اما شبی که جشن درو گرم گشته بود ناگه حرامیان چه بگوئیم دگر همین. .

  • مجید
    0

    خنده دارترین جمله ای که شنیده میشه اینه که ما انقلاب کردیم که شکاف طبقاتی کم بشه و مستضعفین به حق طبیعی و حقیقی خود برسند اونم از مسیولین بنیادی که یکی از ثروتمندترین نهادهای حکومتی هستش جالبه که میگن هم حق گرفتنی هستش اما کدوم حق خدا میدونه؟؟!!!!

  • محمد
    0

    ظهور این پدیده ها در کشوری که فقر بیکاری وتفاوت طبقاتی بیداد میکند چیزی نیست جز بی کفایتی دولت وضعف وفساد در سه قوه مقننه وقضائیه ومجریه والبته بزرگترین چالش اداره کشور به صورت قومی وفاملیتی که عده ای چهل سال است یک مرز نا نوشته خودی وغیر خودی در جامعه ایجاد کرده که باستی هیلز زائیده این تفکرات است همانطوریکه در محله باستی هیلز کسی حق وجرعت ورود به ان را ندارد تشکیلات نظام هم مثل ان هست کسی را توان ویارای ورود به ان نیست هرچند انشتین ومغز متفکر جامعه ایران باشد فقط کسانی از وابستگان و فرزندان انها که در دانشگاه هائی که به همین منظور ایجاد شده وفارغ التحصیل حق ورود به شهرک دولت هیلز ایران را دارند خوب نتیجه اش می شود این که حتی قدرتمند ترین مراکز کنترلی وامنیتی کشور با همه جان فشانی قدرت شکستن این سد را ندارند مگر ظهور اقا امام زمان که مردم را از این زالوها نجات دهد در این مدت این چهل سال عوض تقویت زیر ساختها وفرصت دادن به افراد وجوانان مسلمان وتوانمند ووطن پرست کشور سرمایه های ملی به جیب افراد خاصی سرا زیر شد وبا پول شوئی های کثیف در نا جوانمردانه ترین حالت بدون پرداخت یک ریال مالیات سرمایه های ملی را با زمین خواری وتبدیل ان به کاخهای فرعونی عملا نقدینگی را به جای اینکه در بانکها ودر بورس وایجاد کار خانه تولیدی سوق دهند به زر اندوزی وخارج کردن سرمایه از کشور نموده و بزرگترین فرصت پیش امده از حصول انقلاب برای رهائی از وابستگی را در هوسهای دنیا پرستانه خود سوزانده وخا کستر نمودند وسرمایه اصلی کشور جوانها را چنان فراری داده ومخمور نموده که وقتی این تفاوت طبقاتی و گرانی افسار گسیخته را که منشاُ ان همین قشر بودند نا امید از فردا واینده خود بی تفاوت نموده که درمان این در خود چهل سال فرصت می خواهدمردم از مقام معظم رهبری می خواهند همانطوریکه در مقابل زیاده طلبی غرب مصرانه ایستاده واجازه سوء اسفاده نداده به همان شدت حتی بیشتر در مقابل این فرعو نیان داخلی که خطر انها بیشتر از امریکاست دستور مقابله را به سربازان جان برکف صادر تا در عرض دو روز اسامی انها افشاء وبه استحضار ملت قهرمان رسانده وبر درب مساجد اویخته تا مردم سره را از ناسره بشناسند قسم به نام جلاله دیگر در این کشور کسی هوس ساختن باستی هیلز نخواهد کرد مجریان قانون احساس خود باوری کرده وریشه انها را خشک خواهند کرد زیرا پشتیبانی قدرتمند مردم همراه خو اهند داشت الهم عجل لولیک الفرج

  • آرش کمالی
    0

    توجه توجه توجه وزیرصنعت معدن تجارت سابق (جناب مهندس نعمت زاده )دارای مدرک لیسانس مکانیک که درزمان صدارت خودکارخانجات سودده راشناسائی کرده بود هنگام واگذاری کارخانجات آنهارا تصاحب نمودو مدیریت آنهارابین اقوام خود (بین دودخترودامادهای خود)واگذارنمود.اکنون که ثروتی هنگفت بدست آورده جادارد دخترخانمش ویلای آنچنانی درلواسان بسازد ورشوه میلیاردی بخاطر تخلفش بپردازد . ازسال 73 تاکنون هیچ سالی سودسهامداران بطور واقعی پرداخت نشده است .هرسال ببهانه های مختلف چونکه همه عوامل ازنزدیکان خودش می باشد .اعم ازوکیل .موسسه حسابرسی و.....هرسال که مجمع نزدیک میشود عواملش شروع میکنند بین سهامداران شایعه پراکنی بله امسال سودنداشتیم و...یاافزایش سرمایه تاسودنقدی رابین سهامداران تقسیم نکنند .هزاران نفردرمجموعه وزیرسابق مشغو ل بکارند هرکدام رامزاحم خودببینند .بعناوین گوناگون اورا ازپای درمی آورند واورا بی آبروه میسازند دربیشتر موارداز پرستواستفاده میکنند حتی برای خودمن که خدا رحم نمود . چندین نفر تاکنون براثر فشاروارده سکته نموده اند چه درداخل توالت چه در پشت فرمان ماشین .

  • حسین نصیری
    0

    چون بی عدالتی در ایران بیداد کرده کسانی که انقلاب کردن وجبهه رفتن وهمه جوره با انقلاب بودن ازفقر دارند خجالت خانواده اقایون شمارا به خدا به داد این مردم برسید بزرگانمان می گویند در زمان شاه هم دین داشتیم هم انسانیت هم گذشت محبت هر چه خوبی بود دران زمان بوددل خوش داشتیم

  • کاربر ناشناس
    0

    ما در این چهل سال با بلوک شرق ارتباط داشتیم؟! و نتیجه اش این شهرکها و بی بندوباریهای اقتصادی است ؟!!!!! اخلاق ما این است که راههای پیشرفت را یاد نمی گیریم.و الگو قرار نمی دهیم.ما برگشتیم به دوره فقیر و غنی.

  • کاربر ناشناس
    0

    در مملکت ما دکتر زیاد ولی همه از این درآمدها ندارند!

  • کاربر ناشناس
    0

    مستضعف و کارگر نابود شد.و سرمایدار ، سرمایداراتر.

  • کاربر ناشناس
    0

    درود بر مستضعف و کارگر . مرگ بر مستکبر‌ مگر این شعار انقلاب نبود.!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    پس بهشت آن دنیا چی میشه ؟

  • زهرا عطایی
    0

    با سلام این منطقه زیبا روی گسل وحشتناک مشا شمال تهران قرار گرفته فکر نکردند بنایی می سازند روی خط قرمز و در زمان فوران آتشفشان دماوند ممکن است اثری از این منطقه به جا نماند. فکر خطرات را نکرده اند .

  • زهرا
    0

    چون اینها ولی نعمت ما هستند.والبته خدمتگزار ملت

  • saeed
    0

    به خداقسم اگه یکی از این ویلاها مال قشر تحصیل کرده و زحمت کشیده مثل پزشکا باشه که اگه باشه نوش جونشون بدبختی اینه که این املاک مال توله سگهای کسانی است که چهل سال شعار اسلام و عدالت و خدا و پیغمبر سر دادن و پدران بدبخت مارو قربانی جنگ کردند تا امروز ما کارگر و توسری خور اقا زاده های خودشان باشیم...لعنت بر این زندگی که باید صبح ساعت ۵ برم سر کار و نصف شب برگردم فقط بتونم یک لقمه نون دربیارم که خانوادم از گرسنگی نمیرن نه تفریحی و نه هیچی...تف به شرف نداشتتون

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا چه احساسی،اگر بدانی مردم مملکتت در شرایط سخت هستند و تو در راحتی حال از هر راهی که میخواهی ثروت به دست آورده باشی جدای از اعتقادات ، انسانیت کجای این مقطع زمانی است. کودکی که در بیمارستان بخاطر نرسیدن صحیح درمانی جان میدهد.زمانی بهشت این دنیا و ابدی را حس میکنی که انسانیت واقعی را حس کنی.و به،آرامش نهایی میرسی.

  • میرزا
    0

    به نظر من هر عقل سلیمی میگه اونا رو که دیگه نمی توان آورد پایین و یا نابودشان کرد بنا براین بهترین کار رو دکتراحمدی نژاد درزمان دولتش انجام داد و داشت طبقه های پایین رو می برد بالا که کمی این فاصله رو ترمیم کنه ، اون هم بی انصاف های سیاسی و قدرت طلبان نذاشتن ....

  • فرماندار كاليفرنيا
    0

    روحانى گرامى و متعهد آقاى صدرالساداتى بسيار سپاسگزارم اقدامات أمثال شما باعث شده سرمايه داران آسيايي و روسي و ... ايراني به كاليفرنيا بيايند و اينجا سرمايه گذارى كنند تا حدي كه مجبور شديم شهردار بورلي هيلز را يك ايرانى ثروتمند قرار دهيم. امضاء فرماندار كاليفرنيا

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خواسته همه مردم اینه که جلوی این افراد گرفته شود چه بسا این افراد هم مفسد فی الارض هستند و با منافقین زمان جنگ هیچ فرقی ندارند

  • مهدی حبیب پور
    0

    از دستاوردهای انقلابه

  • ملکوتی
    0

    خیلی راحت میشه با این پدیده مبارزه کرد البته اگر مسئولین بخواهند مثلا انتقال محل جمع آوری زباله شهرداری ویا نخاله های ساختمانی به محدوده دید ویا کنار ورودی هوای شهرک وخیلی روش های ساده وآسان دیگه که دردسر هم برای جایی درست نمی شود

  • کاربر ناشناس
    0

    بخاطر همین دیگر کسی دنبال بهشت آن دنیا نمیگردد؟

  • شهناز
    0

    بسم الله ........ این دیگه نظر خواهی داره!!!!!! یادش بخیر 40سال پیش میگفتن چرا باید گروهی زندگی اشرافی داشته باشن باید اموالشون مسادره بشه پرچم هم میزدن تا به عنوان ظالم شاسایی بشن خیلی هاشون از ترس نصف اموالشون رو نصف قیمت فرونختن اما حالا به اسم حفظ آبرو حتی نامی نمیبرن. آخه کسی که با بیت المال وحق مردم همچین ثروتی جمع کرده آبرو داره؟!!!!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چرا یه عده مفت خور باید اینطوری به منابع طبیعی طبیعی ضربه بزنن که تا سالهای متوالی عواقب داشته باشد

  • کاربر ناشناس
    0

    تعداد کاخ نشین ها در این چهل سال چقدر بیشتر شده این دستاورد انقلاب است !

  • محمود
    0

    نبود قوانین تامین اجتماعی ؛ اقتصاد افسار گسیخته؛ مدیران بعضا فاسد؛ واز آن سو ؛ ویرانی و از هم پاشیده شدن کانون خانواده هایی که نیازمند امرار معاش ساده هستند؛ و فساد در همه ی عرصه ها بیش از زمانی جامعه را تهدید میکنه وراهش فقط وفقط بازگشت به اصل خودمان هست ولاغیر

  • علی شایان
    0

    وقتی همه با همند همینه وضعیت...

  • دزدان سرزمینم
    0

    به به دزدان محترمه شماها و اون پدر پدرسوخته شماها از زمان ساواک این سرزمین را فروختن که به اینجا رسیدین همین حالاهم غارتگران این کشورهستین..

  • مهسا
    0

    واقعا که عدالت علی داره اجرایی میشه.یکی مث من همسرم که هنوز سی سالمون نشده زیرفشارمالی و اقتصادی موهامون سفیدشده. هیچ تفریحی جزفکرکردن به قصد واجاره خونه وگرونی گوشت وهزارکوفت وزهرماردیگه نداریم.اونوخ طرف۷۰۰میلیارد میده که دوروزآخرهفتروخوش باشه.بدبختی تاکی فلاکت تاکی؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    قانون عزیز من قانون مشکل دارد ؛ شهرداری منبع فساد است وقتی با پول بشود قانون رو دور زد این میشود .... قانون باید درست شود و مجری قانون باید مثل وحی منزل آن را اجرا کند ....

  • عشقم جنگل،رودخانه وکوه
    0

    حیف طبیعت بکرایران مث این کوهها وجنگلها که این زمین خواران کوه خواران نابودش میکنن حیف وصدحیف ازاین طبیعت بکرایران، راستی اینا کیستن پولداربی فرهنگ وسنگدل که به فکراینده ایران وحتی فرزندانشان نیستن چراحالیشون نیست باکندن هر درختی گوشه ای از ریه نسل ایندش میکنه اشرافی گری به چه قیمتی به قیمت نابودی جنگل وکوههاوسرمایه ملی. ازرییس قوقضاییه ممنونیم که این مانع ازسرراه مردم برداشتن امیدواریم قوقضاییه برخورد جدی باتخریب گران طبیعت کنه به اشد مجازاتشون برسونه

  • امیر
    0

    در مملکتی ک خر زیاد باشد خر سوار هم زیاد میشود...شما غر بزنید اقازاده هام عشق و حال میکنن

  • اشرف السادات موسوی فخرزاده
    0

    ما انقلاب نکردیم که ی عده خوب بخورند و ی عده در فقر و بدبختی دست و پا بزنند واقعا این حکومت اسلامیه اون همه به شاه واسه فاصله طبقاتی خرده گرفتیم و حکومت عدل علی میخواستیم عایدمون چی شد اینکه پول ملت رو بدزدند ی عده در داخل عشق و حال کنند و ی عده در خارج اونوقت میخواین مردم بخصوص جوونا نسبت به دین زده نشن آخه این چه اسلامیه که عده زیادی درد بکشند و عده قلیلی در رفاه باشند مردم ما دارند پیر میشن میدونید چرا واسه اینکه شرایط اقتصادی نمیزاره که ازدواج کنند در آینده ما فقط مردمی پیر خواهیم داشت پیر و فقیر پس چه کسی باید پاسخگو باشه ؟

  • جانباز وطن
    0

    علت بی صاحبی مملکت با پول های کثیف وباد اورده وآقازدهاواقا دامادها چندی پیش ندیدی که داماد شهردار سابق تهران چه میگفت یک نفر شاید چهار کله عیال داشته باشه حالا بیا مایی که جنگ کردیم جوانی وسلامتی خود را برای این مملک دادیم خانه مارا نگاه کنید بخدا قسم وقتی باران بگیرد باید ظرف بذاریم تا چکه های باران را جمع کنیم هرکسی میخواهد ادرس میدم بیاد ببیندخدا را داریم فقط خدا خدا امیدما با خداست

  • علی
    0

    سلام قضاوت نهدونسته درست نیست. اون خانم که میگه اینا پزشگن. حتما میدونه پزشگ کلاهبردارم داریم. ولی من میگم اینها بی صدا مال مردمو غارت کردن ولازم نبوده مثل دیگرا از کشورمون در رن. باید دید نظر مسئولین چیه انشالله درست میشه

  • مجید حسینخان
    0

    فکر میکنزد چرا یکدفعه قیمت همه چیز چهار برابر میشه.همین اقایان هستند که با اختلاس و رانت از بانک ها این وضع رو بوجود میارند واقعا قرار بود حکومت مستضعفان داشته باشیم که برای همه الگو باشه.حالا این اقایون اینجوری مال ملت و میبرن مستصعف هم کلیه اش رومیفروشه.

  • جباری
    0

    سلام کسانیکه به چنین ثروتی دست پیدا کرده اند ان افرادی هستندکه در زمان جنگ مردم فرزندانشان. را جهت حفظ ناموس ملت به جبهه ها می فرستادند واین ساکنین هیلز نیز مال اندوزی می کردند. الان اگر به ثروتمندان فشار وارد شود همچون. دیگر اقازاده ها ثروت این مملکت را به کانادا و .... می برند پس بهتر است. تحمل کرد

  • رضا بابایی
    0

    عوارض پسماند و عوارض نوسازی سنگین بگیرید . پول آب و برق و گاز رو به قیمت آمریکا باهاشون حساب کنید . مالیات بر ارزش افزوده ازشون بگیرید . مالیات بر لاکچری بودن ازشون بگیرید . شهردار محترم عوارض کمیسیون لاکچری باز ها ازشون بگیری . اگر واقعاً حکومت اسلامی هست از مظلومین دفاع کنید نه از پول دارها . دهن مردم عادی رو سرویس کردید . بعد بهتون قول می دم یکی از این فیشا که در خونه ما میاد در خونه این آدم ها نمیره . چون مال بچه ها و نوه های خودشونه . آدم که از بچه و نوه خودش پول نمیگیره .

  • سحر
    0

    ما ملت ایران مدیون پسر روسی به اسم پاول هستیم که این تلگرامو بوجود اورد تا همه کسایی که ریاکاری میکنن و سنگ دین رو به سینه میزنن رو و آشکار بشن ممنون (لطفا نظر منم تایید کنید)

  • رضا بابایی
    0

    این خانم سارا یه حرفی زد که دوست دارم جوابشو بدم . کدوم دکتر اینجا ویلا داره ؟؟؟ همون دکتری که پول نقد می گیرن می گن کارت خوان نداریم یا همون دکتری که شماره کارت می ده می گه قبل عمل پول واریز کن من دست مزدمو جدا می گیرم با بیمارستان کار ندارم . یا همون دکتری که توی کار قاچاق اعضای بدنه . دقیقاً بگو کدوم دکتر ؟؟؟

  • lii
    0

    ایرادش چیه .همه کشورها چنین مناطقی دارن . مگر حتما باید همه یکسان باشن .حتما باید برن خارج از کشور این پولها رو خرج کنن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ایرادش اینه ک نسل بعدی ما باید نون خشک سق بزنند. نسل بعدی آقایون کباب برگ سیخ بزنند. پولشونم ک ن پول ملت رو تو کشور خود ملت خرج کردنو حالشو میبرن. صفا باشه!

  • نادر
    0

    از اسمان کس زر نباریده سرش یا خودش دزد بوده یا پدرش

  • امین ابراهیم زاده
    0

    خدا لعنت کنه این افراد رو.مگه این پول ها راحت به دست میاد.همش دزدی و چپاوله ملته،این آدم ها اصلا میدونن بعضی ها لنگ ۷۰چ هزار تومن کرایه خونه هستن.بی شرفی هم حدی داره.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با پول کلانی که این افراد خرج میکنند یه درمانگاه فوق تخصصی با همه امکانات میشه توی مناطق محروم ساخت

  • محمدرضا
    0

    زمین های گرانقیمتی که ساکنینشان چندان آدمهای با ارزشی نیستند. مگر این ویلاها غیر از حق مردم رنج کشیده و زحمت کشی هستند که حقوقشان عقب افتاده و حقشان خورده شده!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا نگذره از این افراد که اینطوری به اقتصاد مملکت ضربه میزنند چرا جلوی این افراد گرفته نمیشه؟چرا به راحتی مجوز ساخت و ساز به این افراد داده میشه؟

    • ...
      0

      هیچ آدمی بی ارزش نیست و هرکسی استحقاق بهترین هارا دارد اما کسانی که تلاش بیشتری در راستای دانش می کنند زودتر به نتیجه درخشان می رسند و ثروتمند می شوند. لطفا دیدگاه های تان را تغییر دهید و هیچ انسانی را بی ارزش ندانید . خردمند آدمی را سبک نمی شماراند.

  • خدایار شیرآقایی
    0

    رهبر فقیر خطاب به مسئولین سال 57 حالا که پشت میز ریاست نشسته ایدبخودتان مغرور نشوید و بیاد داشته باشید که همین پابرهنه ها بودند که شما را از پشت میله های زندان پشت میز ریاست نشانده اند پس برای آنها کار کنید ولی چه کنیم مسئولین امام را فراموش کردندوگرنه خودشان را به خواب نمیراند دیگر حرفی ندارم

  • احمد
    0

    تاسف از این همه خدمت به مردم

  • علی نیک
    0

    سلام این بیماری یک شبه و بدون زمینه بوجود نیامده است. از روزی باید حرف زد که امام خمینی زنگ خطر آنرا زده بود. و فرموده بود روزی که مدیران نظام بسمت اشرافیت بروند باید فاتحه انقلاب را خواند. وقتی مدیران به آنچه که دارند قانع نباشند، یادشان برود روزی چهار مدیر با یک ماشین به محل کارشان می رفتند، برای بهره گیری از بیت المال تمام همتشان برای صرفه جویی بود، و به یکدیگر سخن آقا امام حسین علیه السلام را گوشزد می کردند: که آقا شکمی که از مال حرام پر شود دیگر گوشها سخن حق را نخواهد شنید. در نتیجه به امروز می رسیم از بس مار خورده اند افعی نه بلکه اژدها شده اند به امید اینکه سیر شوند غافل از اینکه باز بقول امام راحل (ره)اینگونه افراد اگر همه کره زمین را به آنها بدهی سیر نخواهند شد و می گویند برویم بیرون از زمین شاید چیز بهتری بدست آوریم. برای بدست آوردن امیال سیری ناپذیر خود به هر عمل زشتی دست خواهند زد: از قاچاق کالا و ارز، فروش کالاهای غیر مجاز در عرشه کشتی، نفت قاچاق، زد وبند غیر قانونی، ارتشا و اختلاس، کار چاق کنی های خلاف قانون، فروش اموال غیر، نفع رسانی به دشمن و خارجی برای دریافت پورسانت ده و یا بیست درصدی، تأخیر انداختن پروژه های ملی به نفع شرکتهای خارجی، نوکری دشمن برای رسیدن به پول بیشتر، فروش اطلاعات ( اقتصادی،سیاسی و ملی), فروش املاک ملی به افراد و دست اندازی به همه شریانها و زیر ساختهای کشور برای جمع کردن پول بیشتر. وقتی اینگونه شد نفس حریص حالا می خواهد اموال حرام را به مصرف برساند، چکار بکند؟ به هر اقدامی دست می زند بدون توجه به اینکه اقدام شان بر انقلاب و جامعه چه ضربات سنگینی وارد خواهد آورد. بطوریکه شکاف طبقاتی را به حدی زیاد خواهد نمود که کارمند( که وجودش برای پیش برد امورات نظام حیاتی است ) نتواند در محل کارش خانه ای اجاره کند، معلمی که باید فرزندان ملت را برای فردا تربیت کند نتواند صاحب خانه شود. لذا پولهای باد آورده و حرام ( برابر سخن مولایمان علی( ع) هرگاه دیدی در جایی کاخی برافراشته شده بدانید کوخهای زیادی در کنارش بوجود آمده است) سبب به خطر انداختن نظام خواهد شد. و مدیریت پیشبرد نظام را از دست ناصحان بیرون خواهد برد و تحویل نا اهلان خواهد داد. اگر چه در این باب سخن بسیار است لیکن بیش از این حوصله خوانندگان شما را سر نبرم. به امبد روزیکه قوه قضائیه به وظیفه ذاتی خود عمل نماید و حقوق بیت المال را به سر جایش برگرداند. انشاءالله

  • اسماعیل
    0

    ازقدیم گفتن اینها خیلی مردن که توایران زندگی میکنند و حق پدرشان رادر کشور های بیگانه خرج نکرده اند حداقل چهارتا پابرهنه هم ازقبل ساخت آنها نون خوردن (خداخیرشان بده)

  • حسام
    0

    یکی ازشعارهایی که قبل از انقلاب درخصوص فساددربار و اطرافیان آنها گفته می شد،موضوع اشرافیت و تجمل گرایی آنهابودوا ینکه باید عدالت اجتماعی درسطح عموم جامعه برقرار باشد!امامتاسفانه شعاردهندگان دیروز ، امروز خودشان کاخ نشین هستند!اگر دیروز در تهران به تعداد انگشتان دست کاخ های مجلل وجود داشت ،امروز به مدد رانت و اختلاس هزارها کاخ و شهرک های خاص و ویژه در پایتخت مثل قارچ رشدکرده اند!اگر واقعا مسولین دلسوز بخواهندخدمتی به مردم انقلابی که چهل سال همه مشکلات و تحریم ها و سختی ها و جنگ راتحمل کرده اند بکنند ،باید جلوی اشرافگری و ولنگاری اقتصادی را بگیرندو برای مبارزه باآن بایداین شهرک تخریب و با مسببان آن برخورد قضایی شود تا برای همیشه جلوی اینگونه دست اندازی ها به اراضی و ویژه نشینی و ویژه خواری گرفته شود.ولی متاسفانه بعد ازچندماه هنوز نتوانسته اندجلوی تخلف دختر وزیرسابق که به استاد اخلاق هم معروف بود!درآن شهرک را بگیرند!

  • مرتضی
    0

    دیگه از پیشگیری گذشته چون اینها مال خودشون است.پاسبان و دزد یک نفر است

  • شروين سلطاني
    0

    اگر اين افراد بدون رانت و پارتي بازي اين قدر درامد دارن و مالياتشونم دادن و اينجور زندگي دارن من به عنوان يه نفر از جامعه مشكلي ندارم

  • خدایی هست
    0

    من هم خونه دارم شصت متر بامادرم زندگی میکنم بیکارم نه کولر نه یخچال سالم خداروشکر پنکه کهنه داریم اجاره خونه هم چندماهه که بیکارم عقب افتاده /نعمت به سگان دهی و دولت به خسان پس ما به تماشای جهان آمده ایم /

  • کاربر ناشناس
    0

    قبلا از طرف مدرسه میبرند کاخ شاه را نشان می دادند بعنوان موزه ؟! حالا هر جا میبینی یک کاخ درست شده دیگر تعجبی ندارد ؟!

  • زاهد
    0

    قرآن كريم مي­فرمايد: ثروت نبايد تنها در ميان ثروت مندان گردش داشته باشد[26]، بلكه بايد به دست مست مندان نيز برسد. از اين رو در اسلام تكاليف مختلف مالي؛ مانند زكات و خمس و صدقه وضع شده است، تا ثروت جامعه به فقرا نيز برسد و افراد جامعه در يك سطح و طبقه رشد اقتصادي داشته باشند و شكاف و اختلاف طبقاتي بين آحاد جامعه كمتر شود و در نهايت از بين برود. خدا لعنت کند کسانی را که اینطور به خون شهدا ء بی توجهی می کنند. حضرت علي مي فرمايد: من رهبر مؤمنان هستم و مال رهبر و رئيس گناهكاران است؛[3] يعني مؤمنان از من پيروي مي كنند، ولي گناهكاران مطيع مال و ثروت هستند.

  • کاربر ناشناس
    0

    در هر مرحله از جنگ گرفته تا بعد از جنگ و شرایط سخت اقتصادی و بعد تحریم ها خیلی ها از مال مردم دقیقا از سهم مردم سود بردند نه کارکرد خودشان .چرا چون خیلی از آنها در پیش،از انقلاب ثروتمند نبودند از شرایط سخت مردم استفاده بردند.و این مال ها کار یک روز و دو روز نیست .؟! هر چه ابعاد سفره آنها گستردتر در مقابل مال مردم کوچکتر و در نهایت نابود شده.

  • کاربر ناشناس
    0

    این ذره ای از اموال مردم است که تازه میبینی . آنهای که با همین اموال مردم در خارج هم کاخ درست کردند و بچه هایشان در خارج ساکن هستند و خودشان اقامت خارج دارند چی؟ و برای آینده هم نظر میدهند .

  • من
    0

    خواجه در ابریشم و ما در گلیم عاقبت ای دل همه ما در گلیم

  • کاربر ناشناس
    0

    لنظرم باید بابت اینهمه پیشرفت خدا را شکر کرد

  • ایرانی
    0

    بخاطر لیبرالیسم افسار گسیخته نهفته در اقتصاد فاسد ایران افراد فاسد به سرعت برق و باد به ثروتهای نجومی دست یافتند. ما از آموز های دینی هیچ استفاده نکرده بر عکس فرمایشات بزرگان دین عمل کردیم. امیر المومنین: _هیچ مالی اندوخته نمی شود مگر اینکه حق مظلومی پایمال شده باشد. _ هیچ کاخی بپا نمی شود مگر آنکه کوخی کنار آن بنا شود یا ویران گردد.

  • عباس
    0

    بعضی ها چشم دیدن ندارند این اشخاصی که در آنجا ویلا دارند حتما یارانه هایشان را مثل ما خرج نکرده‌اند و با پول پس انداز یارانه صاحب این ویلاها شده اند بیایید اینقدر چشم تنگ نباشیم مگر نشنیده اید که رئیس‌جمهور محترم فرمودند اووووونچنون رونقی ایجاد کنم که به پول یارانه احتیاج نداشته باشید آیا غیر از این کرد؟ آیا الان هم کسی هست که اصلا روی یارانه اش حساب کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها