شرارت برای شهرت/ 10 نفر را با قمه زدم

مأموران پلیس امنیت وقتی برای دستگیری شرور سابقه‌دار به مخفیگاهش رفتند در دیوار خانه وی ۱۲ و نیم کیلو مواد مخدر پیدا کردند.

شرارت برای شهرت/ 10 نفر را با قمه زدم

مرد جوانی در آخرین روز‌های اسفند سال گذشته در حالی که از ناحیه سر و دست بشدت مجروح شده بود به پلیس مراجعه کرد و گفت: اواخر اسفند به همراه خانواده‌ام برای شرکت در بازار عیدانه به تهران آمدیم. شب هنگام مردی به چادرمان آمد و غذای محلی ما را خورد. اما ساعتی بعد به همراه سه نفر دیگر با قمه به چادرمان حمله کرد. من مجروح شدم و یک هفته در بیمارستان امام خمینی بستری بودم هنوز هم نمی‌دانم که انگیزه مردان شرور از این کار چه بود. با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد و با گذشت چند ماه سرانجام پلیس امنیت پایتخت وارد عمل شد.

سردار علی ذوالقدری - رئیس پلیس امنیت پایتخت- با اعلام این خبر گفت: چندی پیش یکی از اوباش شناسنامه‌دار پایتخت پس از شرب‌خمر، با سلاح سرد به کسبه محله فلاح تهران حمله‌ور و ضمن تخریب غرفه‌ها و مجروح کردن تعدادی از مغازه‌داران از محل متواری شد.

وی افزود:ضمن شناسایی متهم، با بررسی سوابق وی مشخص شد هشت فقره سابقه قدرت‌نمایی، شرب‌خمر، استعمال و فروش موادمخدر، اخلال در نظم عمومی وسرقت داخل خودرو دارد. یک ماه کار عملیاتی مأموران پلیس امنیت پایتخت به نتیجه رسید و مخفیگاه متهم اصلی این درگیری شناسایی شد و مأموران با هماهنگی‌های قضایی وارد مخفیگاه مرد جوان شده و او را دستگیر کردند. در بازرسی بدنی مقداری مواد مخدر از متهم کشف کردند. اما از آنجایی که اطلاعات پلیسی حکایت از آن داشت که متهم سابقه دار در کار خرید و فروش مواد مخدر است، مأموران در بازرسی از خانه قدیمی متوجه شدند که قسمتی از دیوار به تازگی تعمیر شده است. بدین ترتیب با تخریب دیوار ۱۲ و نیم کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

گفتگو با متهم

اولین بار به چه جرمی بازداشت شدی؟ در پارک با دوستان دور هم جمع شده بودیم و تاس می‌انداختیم که دستگیر شدیم. شرط بندی‌مان روی پول بود و دو ماهی بازداشت شدم. آخرین بار هم دو سال قبل به خاطر شرارت و مواد مخدر بازداشت شدم.

علت درگیری‌ات با مرد غرفه‌دار چه بود؟ داشتم از خیابان رد می‌شدم، اما غرفه‌دارانی که کنار خیابان بودند به من بد نگاه کردند و سر همین موضوع باهم بحثمان شد. آن‌ها هم ۱۰ نفره ریختند سرم و کتکم زدند من هم برای حفظ جانم قمه کشیدم.

مواد مخدر کشف شده مال خودت بود؟ نه مال یکی از دوستانم بود. سه روز قبل از دستگیری به من داد و گفت برایش نگه دارم. قرار شد هر بار که برای گرفتن مواد به سراغم می‌آید از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان هم به خودم پول بدهد.

چرا این همه شرارت و درگیری در پرونده‌ات هست؟ می‌خواستم خودم را بزرگ نشان دهم و بگویم که حرف حرف من است. اما اشتباه کردم و پشیمانم.

منبع: روزنامه ایران

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها