نظر وزیر دادگستری در مورد ایجاد دادگاه ویژه مفاسد محیط زیست

وزیر دادگستری با بیان اینکه پیشنهاد ایجاد دادگاه ویژه مفاسد محیط زیست پیشنهاد خوبی است، گفت: با انگیزه‌ای که در رئیس دستگاه قضا وجود دارد معتقدم اگر امکانات را در اختیار داشته باشد به زودی این مهم را در دستور کار قرار خواهد داد.

نظر وزیر دادگستری در مورد ایجاد دادگاه ویژه مفاسد محیط زیست

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در مورد پیشنهاد ایجاد دادگاه ویژه مفاسد محیط زیست، گفت: منابع طبیعی و محیط زیست تنها متعلق به نسل حاضر نیست بلکه به نسل‌های آینده نیز تعلق دارد و باید حفظ شود البته افراد سودجویی که چیزی جز منافع خودشان برایشان اهمیت ندارد نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورها وجود دارند.

وی افزود: معتقدم دادگاه‌های تخصصی ویژه مفاسد محیط زیست باید ایجاد شود و قضاتی که مقوله محیط زیست و اهمیت، عمق و ابعاد آن را بشناسند و همچنین درک کنند که نابودی یک درخت و یک سانتی متر خاک کشاورزی چه تبعاتی را برای کشور به همراه دارد در این حوزه ورود کنند.

پیشنهاد ایجاد دادگاه ویژه مفاسد محیط زیست خوب است

آوایی ادامه داد: اگر قضات و جمعی عالم و آگاه به عوارض مربوط به مباحث محیط زیستی رسیدگی به پرونده‌های محیط زیست را بر عهده بگیرند خیرات و دستاوردهای فراوانی را برای کشور در پی خواهد داشت.

وزیر دادگستری یادآور شد: پیشنهاد ایجاد دادگاه ویژه مفاسد محیط زیست، خوب است و با روحیه و انگیزه‌ای که در رئیس قوه قضائیه وجود دارد و حساسیت‌های ایشان معتقدم اگر امکانات را در اختیار داشته باشد به زودی این مهم را انجام و آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پیر زن، تنها
    0

    چرا زنان تحصیل کرده وتنها را که علاوه بر نگهداری والدین بامور اداری پرداخته و با سوابق کمتر مجبور شده خود را بازنشسته نمایند ،در شرایط فعلی زندگی از تنها ارث بجا مانده که همانا حقوق نا چیز بازنشستگی شان میباشد بنا حق وبر خلاف قانون محروم مینمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها