تکذیب حضور دائمی خبرنگار بی‌بی‌سی در ایران/ توافقی در کار نیست

مدیر روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، خبر توافق بی‌بی‌سی و ایران درباره ادامه کار خبرنگار این شبکه در کشورمان را تکذیب کرد.

تکذیب حضور دائمی خبرنگار بی‌بی‌سی در ایران/ توافقی در کار نیست

محسن حدادی مدیر روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر توافق بی‌بی‌سی و مسئولان کشورمان برای ادامه کار خبرنگار این شبکه در ایران، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد؛ این فقط در حد یک توئیت بود که طی آن بی‌بی‌سی اعلام کرده خبرنگار ما در ایران است.

وی افزود: خبرنگار آن‌ها همانند دیگر خبرنگارانی که به کشور ما می‌آیند و گزارش تهیه می‌کنند، به مدت چند روز در ایران بود. اما اینکه در ایران مستقر شود و کار کند، صحت ندارد و حدود ده روز پیش از کشور خارج شد.

گفتنی است روزنامه آمریکایی هافینگتن‌پست مدعی شده به ایمیلی دست یافته که نشان می‌دهد، بی‌بی‌سی با درخواست ایران برای عدم پخش گزارش‌های داخلی در شبکه خود در ازای اعزام یک خبرنگار به تهران موافقت کرده است.

این روزنامه مدعی شده که این توافق بین بی‌بی‌سی و دولت ایران صورت گرفته و طبق آن، بی‌بی‌سی در ازای عدم پخش گزارش‌های مربوط به ایران در بی‌بی‌سی فارسی، توانسته موافقت مقامات ایران را برای فعالیت یکی از خبرنگاران خود در این کشور کسب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها