شوهرم به خاطر من غصه خورد؛ مرد

زن جوان که پس از مسموم کردن دو زن سالخورده طلاهایشان را به سرقت برده بود، صبح دیروز پای میز محاکمه ایستاد. این در حالی است که شوهر متهم پس از شنیدن خبر دستگیری همسرش، از شوک این حادثه سکته کرد و جان سپرد.

شوهرم به خاطر من غصه خورد؛ مرد

این زن 43 ساله به نام ساناز با زنان سالخورده و ثروتمند طرح دوستی می‌ریخت و آنها را با قرص‌های خواب‌آور، مسموم می‌کرد و بعد طلا وجواهرات شان را به سرقت می‌برد. ملیحه 70 ساله و فرنگیس 68 ساله که در خیابان‌های شهر به دام این زن افتاده بودند، با مراجعه به پلیس اقدام به طرح شکایت کردند تا اینکه تیم ویژه‌ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرام جنایی پس از چهره‌نگاری با توجه به سوابقی که زن فریبکار در سرقت از زنان سالخورده داشت، او را شناسایی و دستگیر کردند.

این زن پس از اعتراف به آدمربایی و سرقت از زنان به زندان منتقل شد. وی صبح دیروز به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد و در ابتدای جلسه دو شاکی پرونده به طرح شکایت پرداختند و گفتند: این زن به بهانه دوستی و جلب اعتماد ما با خوراندن بیسکویت کرم دار که حاوی قرص‌های خواب‌آور بود، ما را بیهوش کرد و تمام جواهرات‌مان را از خانه دزدید. آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: مدتی بود که اعتیاد به شیشه داشتم و به همین خاطر اقدام به ربودن جواهرات پیرزن‌ها می‌کردم.

منبع: روزنامه ایران

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این جوانها الان باید سر کار بودن و در کارخانه ای مشغول به کار!
    مطمئنا بیکاری علت عمده ی این چنین کارهاییست!
    نتیجه ی اقتصاد مقاومتی یک مشت جوان بیکار و علاف و پر از خشم و عقده هستش!
    فقر دیوار به دیوارکفر است!
    حیف از نیروهای جوان که سرمایه های اصلی یک کشور هستند با بی تدبیری مسئولان باید اینچنین به هرز برن و هدر بشن!
    حیف و صد حیف!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها