ادعای سرپرست پنتاگون: به دنبال مسیر دیپلماتیک برای ارتباط با ایران هستیم

سرپرست پنتاگون و نامزد ترامپ برای مقام وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست و مدعی شد به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی است.

ادعای سرپرست پنتاگون: به دنبال مسیر دیپلماتیک برای ارتباط با ایران هستیم

مارک اسپر، سرپرست پنتاگون و نامزد ترامپ برای مقام وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که واشنگتن به دنبال جنگ با ایران نیست و خواهان از سرگیری مذاکرات از مسیر دیپلماتیک است.

درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران درحالی مجدداً مطرح می‌شود که سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه روز یکشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص ادعای پیام آمریکا به روس‌ها برای مذاکره با ایران در سطح وزرای امور خارجه، ضمن تکذیب این خبرسازی اظهار کرده بود: جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات آمریکا در هیچ سطحی ندارد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امید
    0

    دروغ میگوئید آمریکاییها ! وگرنه باید عذرخواهی رسمی از ملت و رهبر عزیزمان که خطا کردید و تحریمش کردید . و اگر صادقانه عذرخواهی کردید صبر کنید ترامپ دیوانه برود و نفر بعدی بیاد تهدید هم نکنید تحریمها را هم بردارید بدهیهاتون به ملت رو هم بدهید دیه 290نفر مسافر بیدفاع رو هم بدهید و به وضوح دشمنیهاتون به ایران را به زبان بیاورید و ..... بله آخر هر جنگی مذاکره است . .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها