با حکم پلارک؛ داماد رئیس جمهور مشاور ستاد بازسازی عتبات شد


25 تیر 1398 - 19:08
filemanager/7/eghtesadi/3181357
کامبیز مهدی زاده فرساد با حکم رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مشاور این ستاد منصوب شد.

 حسن پلارک طی احکام جداگانه‌ای دو مشاور امور اقتصادی و امور برنامه‌ریزی و اجرایی ستاد بازسازی عتبات را منصوب کرد.

بر این اساس عطاءاله خسرویان به سمت مشاور امور اقتصادی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شد.

همچنین کامبیز مهدی‌زاده فرساد به سمت مشاور امور برنامه‌ریزی و اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شد.

کامبیز مهدی زاده فرساد با حکم رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مشاور این ستاد منصوب شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/7/eghtesadi/3181357
25 تیر 1398 - 19:08

 حسن پلارک طی احکام جداگانه‌ای دو مشاور امور اقتصادی و امور برنامه‌ریزی و اجرایی ستاد بازسازی عتبات را منصوب کرد.

بر این اساس عطاءاله خسرویان به سمت مشاور امور اقتصادی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شد.

همچنین کامبیز مهدی‌زاده فرساد به سمت مشاور امور برنامه‌ریزی و اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شد.

منبع: مهر

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
صبح صادق 0 0 پاسخ 1398/5/4 -11:46

یعنی چه.....اگر ملت متوجه شن یکی خانم خودم تا به خانمم گفتم از مملکت کم میخورن مانده...

دادخواه 1 0 پاسخ 1398/4/26 -23:33

متاسفانه این کار باعث از بین رفتن اعتماد مردم در کمک و بازسازی عتبات خواهد شد .

پارمیس 2 1 پاسخ 1398/4/26 -01:34

خداییش دیگه کاری مونده که به داماد رییس جمهور پیشنهاد نشده باشه اگه این همه فرصت شغلی وجود داره خب هزارتا جوان بیکار تحصیل کرده مثل ایشون هست بیکاری این اقا دغدغه مسعولین هستش کلا ......