بدشانسی بزرگ برای خرید جوان رئال مادرید

براهیم دیاز که در انتقالات زمستانی فصل گذشته به رئال پیوسته بود، در جریان تمرینات پیش فصل رئال مصدوم شد.

بدشانسی بزرگ برای خرید جوان رئال مادرید

براهیم دیاز برای منچسترسیتی بازی می کرد ولی به دلیل نیمکت نشینی های زیاد تصمیم گرفت به رئال مادرید بپیوندد. او اطمینان نداشت که فصل پیش رو در ایده های پپ گواردیولا جای داشته باشد؛ هرچند که در رئال هم چندان به وی بازی نرسید. او در دوران سولاری مورد بی مهری قرار گرفت و با بازگشت زیدان هم نتوانست جایی در ترکیب ثابت رئال پیدا کند.

براهیم اما امیدوار بود بتواند زیدان را برای فصل آینده متقاعد کند. او زودتر از هر بازیکنی تمرینات پیش فصل را شروع کرد و در اردوی رئال در مونترال کانادا نیز یکی از آماده ترین ها بود تا جایی که گفته می شد از سوی زیدان در تیم اول رئال حفظ خواهد شد و گزینه انتقال قرضی او منتفی است اما یک مصدومیت بدموقع باعث شده تا او تمرینات را از دست بدهد.

طبق تایید تیم پزشکی رئال، براهیم به دلیل مصدومیت عضلانی، 4 تا 5 هفته به دور از میادین خواهد بود و تقریبا پیش فصل را از دست خواهد داد که یک بدشانسی بزرگ برای وی محسوب می شود. او بهترین فرصت برای نشان دادن توانایی هایش به زیدان را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد و شاید همین باعث شود او امید برای رسیدن به ترکیب ثابت را از دست بدهد. به خصوص که رئال مهره های تهاجمی فراوانی در خط حمله دارد و رقابت در این منطقه سخت و فشرده است.

با توجه به ترافیک در خط هافبک رئال مادرید باید دید این بازیکن جایی در ترکیب زیدان دارد یا صرفا این بازیکن باید نیمکت نشینی را در این فصل از لالیگا تجربه کند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها