چرا نوجوان بابلی خودش را حلق آویز کرد؟

سه شنبه هفته گذشته ۱۸ تیرماه جسد حلق آویز شده نوجوان ۱۲ ساله بابلی در حیاط منزلشان در بابل کشف و از سوی پزشکی قانونی خبر تأیید شد.

چرا نوجوان بابلی خودش را حلق آویز کرد؟

حسین سعادت فر، مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران اظهار کرد: نوجوان فوت شده به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شکایتی مطرح نبود طبق دستور مقام قضائی بدون کالبد شکافی، فوت، تأیید و جسد را تحویل خانواده دادیم. علت و انگیزه فوت در حوزه اختیارات ما نیست و مجموعه قضائی پاسخگو به حاشیه‌های مطرح شده است.

خسرو نصیرایی، پدر سهیل در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه اجرای برنامه‌ای که حلقه دور گردن گذاشته و دور می‌زدند را با هم در عصر جدید می‌دیدیم، اظهار کرد: سهیل سوال می‌کرد چه طور خفه نمی‌شوند، گفتم این‌ها آموزش دیده و ورزشکارند و افرادی کنارشان برای جلوگیری از حادثه‌ای حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این اجرا به اندازه‌ای خطرناک بود که داورهای برنامه چشمان‌شان را بسته بودند، تصریح کرد: به فرزندم تاکید کردم از این کارها انجام ندهی، گفت نه فقط سوال می‌کنم.

پدر سهیل گفت: فرزندم بازیگوش بود و خیلی به این برنامه‌ها توجه می‌کرد، اگه جلویش را می‌گرفتم تکرار برنامه را می‌دید و در حال حاضر نمی‌توان بچه‌ها را کاملاً از این برنامه‌ها دور نگه داشت.

نصیرانی ادامه داد: به دوستانش گفت می‌خواهم برنامه عصر جدید اجرا کنم اما توضیح نداد، به ما هم چیزی نگفته بود و از خلوتی خانه استفاده کرد، پارچه‌ای به گردن بست، یک بلوک را به روی یک سطل کنار ستون فلزی پارکینگ خانه قرار داد و بالای آن رفت، پارچه را به حلقه ستون آویزان کرد و خواست خود را دور ستون بگرداند.

وی خاطرنشان کرد: او به دنبال امتحان برنامه‌های هیجان‌انگیز بود اما از این آزمون برنگشت.

منبع: ایسنا

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها