ناگفته‌های محمدرضا باهنر / از پشت پرده مجلس ششم تا هاله نور

نماینده پیشین مجلس در مورد جریانات سیاسی دوم خرداد سال ۷۶ و حواشی سفر رئیس دولت نهم به سازمان ملل سخن گفت.

ناگفته‌های محمدرضا باهنر / از پشت پرده مجلس ششم تا هاله نور

محمدرضا باهنر نماینده هفت دوره مجلس شورای اسلامی در مورد تحولات و جریانات سیاسی دوم خرداد سال ۷۶ و حواشی سفر رئیس دولت نهم به سازمان ملل سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی ایران صدا، باهنر ضمن حضور در برنامه گام دوم ایران صدا به بیان فعالیت‌های سیاسی خود از ابتدای انقلاب و نحوه ورودش به مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وی از نارضایتی مردم از وضع موجود سخن گفت وهمچنین به نحوه اجرای گام دوم انقلاب پرداخت و سپس عملکرد دولت‌ها در ادوار مختلف را مورد بررسی و نقد قرار داد.

باهنر در این گفتگو ناگفته‌هایی از مقاطع مختلف تاریخی بیان کرد ازجمله به پشت پرده ثبت نام کاندیدا‌های مجلس ششم و اتفاقات و حواشی سفر رئیس دولت نهم به سازمان ملل پرداخت.

محمدرضا باهنر نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم، هفتم و هشتم و نهم بوده‌است و ریاست فراکسیون اکثریت مجلس پنجم و عضو هیئت رئیسه مجالس چهارم، پنجم، هفتم، هشتم و نهم و نیابت رئیس مجالس هفتم و هشتم و نهم را بر عهده داشته است.

این برنامه که با اجرای حسن شمشادی تولید شده است، در چند بخش بر روی پایگاه تاریخ شفاهی ایران صدا قرار خواهد گرفت.

ویژه برنامه "گام دوم" برنامه گفتگو محوری است که در هر قسمت میزبان یکی از شخصیت‌های برجسته کشور با هدف بیان تاریخ شفاهی و زندگی شخصی و سیاسی میهمانان خواهد بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    پای صحبت اکثر پیر مردها که بنشینید از گذشته می گویند جناب باهنر هم که بنده هم به ایشان ارادت دارم همین طور است از آینده بگویید چراغتان را نور بالا بزنید

  • کاظم
    0

    دقیقا درست گفتن آقای باهنر اینا به تعبیر دیگر یه مشت ضد ولایت و ضد نظام و آسایش و رفاه مردم هستن که به خودشون فکر میکنن یه گروه بسته به مانند فرقه ضاله بهائی واقعا حصر این اجنبی ها رفعت اسلامی نیست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها