تصادف پژو و پراید ۶ قربانی گرفت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف مرگبار پراید و پژو در جاده ساوه خبر داد.

تصادف پژو و پراید ۶ قربانی گرفت

مجتبی خالدی اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه امروز حادثه تصادف میان سواری پراید و پژو ۴٠۵ در جاده قدیم تهران - ساوه، مقابل گاوداری به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که درپی این تصادف شش تن جان خود را از دست داده‌ و دو نفر مصدوم شده‌اند که بلافاصله نسبت به انتقال این افراد به مراکز درمانی اقدام شد.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشورعلت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تاشو
    0

    آیا زمانی میرسد که خودرو سازان را به علت تولید خودروهای غیر ایمنی و دست داشتن در کشتار مردم به محاکمه کشید ؟؟ ایا زمانی میرسد که حکومتمان .قوه قضائیه. مقننه از مردم بیچاره به عنوان مدعی العام در این موضوع دفاع کنند..؟؟. ایا ممکن است وزیر صنعت دستور جمع کردن این قوطی کبریت را بدهد که هر روز سبب کشته شدن مردم میشود..؟ ایا از دست دادن این همه جوانان مملکت از دست دادن سرمایه های مملکت نیست..؟؟ ایا این همه معلول و مصدوم بار سنگینی بر بودجه مملکت نیست..؟ معنی پراید در کلمه انگلیسی یعنی غرور و افتخار..!! ایا با از دست دادن و مصدوم و معلول شدن هموطنانتان افتخار میکنید..؟؟ آیا ممکن است طراح و تصمییم گیرنده ساخت و ساز این ماشین از طرف رژیم صهیونیستی یا دشمنان مردم ایران اسلامی باشند تا با این نقشه شومشان ضربات مهلک و مستمری بر جامعه ما وارد آوردند و حتی با فروش این سلاح کشنده اشان منفعت برده وبه ریش ما بخندند.??. از مسئولین حکومت و نظام جمهوری اسلامی ، فقها و امامان جماعت تقاضا داریم سریعا دستور توقف این خودرو پراید را در تمام اقصی نقاط ایان صادر نمایند و شرکت سازنده را به وادار به برگرداندن مبالغ با در نظر گرفتن ارزش خودرو نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها