بیانیه ۱۵۵ نفر از نمایندگان در حمایت مجموعه تلویزیونی گاندو

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را با عنوان تقدیر از ساخت مجموعه تلویزیونی بصیرت افزای گاندو را در مجلس قرائت کرد.

بیانیه ۱۵۵ نفر از نمایندگان در حمایت مجموعه تلویزیونی گاندو

این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس به شرح ذیل قرائت شد:

«در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب واقعیتی وجود دارد که یادآوری و تدوین آن برای نسل‌های آینده ضروری است تا بدانند گذشته خود چگونه عمل کرده‌اند و از آن برای مسیر آینده پند بگیرند. در این میان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همواره در روشنگری جامعه و بصیرت افزای نقش راهبردی منحصر به فرد و تعیین کننده داشته است و مردم نیز به رغم هجمه سنگین رسانه‌های مناعد و اذناب داخلی همواره به رسانه ملی اعتماد داشته و دارند.

مردم در عین اعتماد همواره از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالبه بهترین برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی دارند که با صداقت و شفافیت آن چه را که باید بدانند و همواره صدایشان را از حنجره رسانه ملی بشنوند مردم وقتی با تمام مشکلات اقتصادی خود پای یک مجموعه تلویزیونی با این موضوع می‌نشیندند و با آن ارتباط برقرار می‌کند؛ یعنی که همچنان با اعتقاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی خود بعد از ۴۰ سال ایستادند و به رغم گلایه‌های به حق می‌داند که چه گوهری در عصر کنونی در اختیار دارند.

اینجانبان نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی با قدردانی از بازیگران عوامل و گروه تولید و تهیه سریال موفق گاندو و ریاست سازمان صدا و سیما حمایت خود را از تولید چنین مجموعه‌های تلویزیونی اعلام می‌کنیم و امید آن داریم جامعه رسانه‌ای کشور با صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی از راه تبلیغات صحیح گام‌های محکمی در بالندگی اقتصادی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بردارد. ملت شریف ایران با بهره‌مندی از این قبیل اقدامات همواره بر بلندی‌های افتخار بایستند و به ایران اسلامی خود ببالند.»

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها