مجوز حضور بانوان صادر نشد/ بازی دوستانه تیم ملی بدون حضور تماشاگر

بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان و تیم امید بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

مجوز حضور بانوان صادر نشد/ بازی دوستانه تیم ملی بدون حضور تماشاگر

تیم ملی بزرگسالان ایران عصر امروز در یک بازی دوستانه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی مقابل تیم امید که هدایت آن بر عهده‌ی فرهاد مجیدی است، به میدان می‌رود. در هفته‌های گذشته در رسانه‌ها صحبت‌هایی مبنی بر اینکه فیفا از فدراسیون فوتبال ایران خواسته بازی‌های تیم ملی باید با حضور بانوان برگزار شود، مطرح شده بود و فدراسیون فوتبال هم در تلاش بود با رایزنی با نهادهای مسوول این مجوز را بگیرد تا در این بازی دوستانه بانوان هم در ورزشگاه حضور داشته باشند.

با وجود همه‌ی پیگیری‌ها، مجوز حضور بانوان صادر نشد و بعد از اینکه مجوز حضور بانوان برای دیدن بازی امروز صادر نشد، فدراسیون فوتبال با وجود اینکه خبر از حضور تماشاگران برای دیدن این بازی داده بود، تصمیم گرفت بازی را بدون حضور تماشاگر برگزار کند.

با توجه به خواست فیفا به حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران، فدراسیون فوتبال در تلاش است با کمک نهادهای مسوول مقدمات حضور بانوان در بازی‌های تیم ملی را فراهم کند تا مشکلی برای میزبانی ملی‌پوشان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی پیش نیاید. فدراسیون فوتبال فصل گذشته در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که اینفانتینو رییس فیفا هم در ورزشگاه آزادی حضور داشت، توانست بازی را با حضور عده‌ای از بانوان در ورزشگاه برگزار کند.

در حالی فدراسیون در تلاش است مقدمات حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم کند که یکی از مسوولان وزارت ورزش هفته‌ی گذشته وعده‌ی حضور خبرنگاران خانم در لیگ نوزدهم بعد از ثبت نام آن‌ها در سایت فدراسیون فوتبال را داده بود که تا این لحظه لینکی برای ثبت نام خبرنگاران در سایت فدراسیون فوتبال گذاشته نشده و این خبر هم فعلا رنگ واقعیت به خود ندیده است.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها