سیاست برانکویی برای بشار رسن!

باشگاه پرسپولیس مبلغ بدهی خود به بشار رسن را پرداخت نکرد تا این بازیکن عراقی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار بگیرد.

سیاست برانکویی برای بشار رسن!

باشگاه پرسپولیس پس از اینکه نتوانست مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش را پرداخت کند تا آنها مجبور به ترک این تیم شوند بار دیگر با مشکل ارزی برای تسویه حساب مالی با بشار رسن روبرو شد.

هافبک ملی پوش عراقی سرخپوشان پایتخت که می خواست رقم تمدید قراردادش با این تیم را بیش از حد تصور بالا ببرد حالا خواسته هایش را به حداقل رسانده و حاضر است تنها با دریافت طلب های فصل گذشته خود در پرسپولیس بماند.

بشار رسن که اواخر فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد نزدیک به ۱۲۶ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد اما خبری از پرداخت آن توسط مدیران باشگاه پرسپولیس نیست.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ماندن بشار، روشی را انتخاب کرده است که قبل تر همین روش باعث جدایی برانکو از پرسپولیس شد.

فرمول «پول نداریم اما تو بمان»! در حالی برای رسن در نظر گرفته شده است که این باشگاه در صورت عدم تسویه با وی بار دیگر با پرونده ای حقوقی در کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال روبرو می شود.

ضمن اینکه شنیده می شود مشکلات ارزی و حضور چند بازیکن که پست مشابه با بشار دارند دلیلی بر بی میلی مدیران پرسپولیس برای ماندن این بازیکن شده است تا رسن خودش از پرسپولیس برود.

منبع: مهر

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها