معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

دفتر تسهیل گری انجیراب و افسران، مکانی برای مهارت آموزی مردم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دفاتر تسهیل گری مانند انجیراب و افسران در گرگان باید به مکانی برای مهارت آموزی مردم تبدیل شوند.

دفتر تسهیل گری انجیراب و افسران، مکانی برای مهارت آموزی مردم

به گزارش خبر فوری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در بازدید از دفتر تسهیل گری انجیراب و افسران گرگان در خصوص كيفيت زندگی در بافت‌های فرسوده و مردم ساكن در آن گفت: ما بايد در حال حاضر مهارت آموزی را برای مردم منطقه آغاز كنيم و اين دفتر بايد به مكانی برای آموزش‌های مختلف تبدیل شود.

سید محمد پژمان افزود: هم زمان با اين کار بايد فضايی آماده شود تا امكان اشتغال برای افراد جويای كار فراهم شده و مشاغل كم هزينه‌ای راه اندازی کرد تا شاغلان در اين مكان كالای توليدی خود را عرضه كنند.

مدیر دفتر تسهیل گری انجیراب هم گفت: روند فعاليت دفتر تسهيل گری و اقدامات انجام شده شامل به روز رسانی نقشه‌ها، دارايی سنجی‌ها، بررسی اسكان‌های غير رسمی، نمونه گيری و تمام شماری‌ها در محدوده محله انجيراب و افسران تشريح شده است.

امیر زرین نیا افزود: شيوه اقدامات دفتر تسهيل گری به گونه‌ای است كه همين چشم انداز را در آينده به ظهور رساند، بر همين مبنا اين دفتر حين جمع آوری اطلاعات جز به جز برای شناسايی افراد و مسائل و معضلات محله، به شناسايی اشخاص معتبر و موثر در اين محدوده می‌پردازد كه كمك شايانی در جهت حقيقی و دقيق بودن اطلاعات است و از جهتی ديگر سبب ارتباط همراه با اعتماد با مردم می‌شود.

وي ادامه داد: در روند تكميلی تحقيقات از اداره كل بهزيستی گلستان كمك گرفته شده و در ادامه برای توليد يك تعاونی محلی از استانداری گلستان نيز كمك خواهيم گرفت.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها