جهانبخش: فراز و نشیب زیادی در فصل گذشته داشتم

هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه برایتون انگلیس اظهار کرد که می خواهد فصل جدید لیگ برتر انگلیس را به بهترین شکل ممکن آغاز کند.

جهانبخش: فراز و نشیب زیادی در فصل گذشته داشتم

علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برایتون در مصاحبه با سایت «آرگوس» انگلیس گفت: من زمان خوبی را با کریس هیوتن، سرمربی سابقم گذراندنم. او مرد بزرگی است. او به من اعتماد داشت به همین خاطر مرا از آلکمار به برایتون آورد. به خاطر این اقدامش از صمیم قلبم از او تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: اما برخی از اوقات در فوتبال همه چیز بر وفق مراد نمی شود. برای من مهم نیست که سرمربی چه کسی باشد. من همیشه تمام سعی خودم را برای باشگاه می کنم. فصل گذشته برای من فصل فراز و نشیب بود. من توانایی آن را دارم که بیشتر از این ها به باشگاه کمک کنم. فصل گذشته آنچه که می خواستم به صورت خوب نشد اما چیزهای زیادی یاد گرفتم و می خواهم فصل جدید را به بهترین شکل ممکن با سرمربی جدید آغاز کنم.

هافبک ایرانی درباره سرمربی جدید برایتون گفت: گراهام پاتر، مربی بسیار خوبی است. او می خواهد همه زمان بیشتری بازی کنند و این فرصت زیادی برای ما خلق می کند. او تلاش می کند به همه بازیکنان هر چیزی که نیاز دارند را توضیح بدهد و این امر خوبی است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها