پورابراهیمی: اصلاح ساختار بودجه محدود به نگاه بلند مدت نباشد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات دولت در بحث اصلاح ساختار بودجه نباید منوط به اقدامات بلندمدت باشد و اقدامات کوتاه‌مدت برای تأثیرگذاری در بودجه 98 و 99 شروع شود.

پورابراهیمی: اصلاح ساختار بودجه محدود به نگاه بلند مدت نباشد

محمدرضا پورابراهیمی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 24 تیر 98)، گفت: اقدامات دولت در بحث اصلاح ساختار بودجه قطعاً نباید منوط به رویکرد بلندمدت باشد و از اقدامات عاجل برای تأثیرگذاری در بودجه سال 98 و 99 کشور غافل شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری از اقداماتی که دولت الان به عنوان ابزارها و مکانیسم‌های قانونی در اختیار دارد همانند موضوع جلوگیری از فرارهای مالیاتی برای ایجاد درآمدهای کشور، حوزه مربوط به ساماندهی بحث حامل‌های انرژی در کشور، واگذاری دارایی‌ها و انتظار بر این است که دولت در این زمینه اقدامات کوتاه مدت خود را شروع کند.

وی افزود: اینکه ما پیشنهاد اصلاح ساختار بودجه را ارائه کنیم اما اصلاح ساختار در سایر بخش‌ها را همانند اصلاح ساختار در نظام بانکی کشور همانند اصلاح ساختار در حوزه مباحث انرژی کشور و ... را در نظر نگیریم طبیعتاً موضوع اصلاح ساختار بودجه محقق نمی‌شود.

پورابراهیمی در تذکری به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: الان چند ماه است که آب در شهر کرمان جیره‌بندی شده، مردم ما با مشکلات متعدد مواجه هستند انتظار این بود که به دنبال تذکر قبلی به این موضوع به طور جدی رسیدگی می‌کردید. موضوع طرح انتقال آب از خلیج‌فارس نیازمند حمایت جدی شما است.

وی افزود: به دنبال سیلاب‌های ماه‌های گذشته مسیر شهداد به نهبندان همچنان بعد از گذشت چند ماه مسدود است و باید اعتبارات لازم برای بازگشایی این مسیر در نظر گرفته شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها