العربیه: فرزندان، جنازه صدام را دزدیدند

شبکه العربیه خبری را از جنازه صدام حسین دیکتاتور سرنگون شده عراق منتشر کرد که بار دیگر گمانه زنی ها در خصوص جنازه وی را افزایش داد.

العربیه: فرزندان، جنازه صدام را دزدیدند

این شبکه سعودی به گفته خود به نقل از منابع نزدیک به خانواده صدام حسین بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شد که آنها با علم به امکان نبش قبر و انفجار قبر صدام توسط نیروهای حشد الشعبی شبانه قبل از ورود نیروهای حشد به روستای العوجه(محل دفن صدام) جنازه وی و دو فرزندش عدی و قصی را به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

کارشناسان در پاسخ به این خبر گفته اند این ادعاهای بی پایه واساس به هیچ وجه واقعیت ندارد و "منبع نزدیک به خانواده صدام" نمی تواند منبع موثقی به شمار بیاید، رسانه های سعودی همواره با انتشار خبرهایی از این دست سعی در ایجاد تفرقه و فتنه بین فرزندان ملت عراق را دارند.

آنها در ادامه این خبرها را تلاشی ناکام از سوی نظام وهابی عربستان مرتبط با گروههای تروریستی در جهت احیای صدام و نظام سرنگون شده حزب بعث در عراق توصیف کرده و حشد الشعبی که برای نجات عراق از همه چیز خود مایه گذاشت را هدف اصلی این فتنه انگیزی ها دانستند.

در همین راستا عمار الجبوری استاندار استان صلاح الدین عراق در کنفرانس خبری از برگزاری نشستی امنیتی با حضور سران ارشد نیروهای نظامی و امنیتی از جمله ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد الشعبی با هدف تسریع عملیات بازگشت آوارگاه به منازل خود خبر داد.

منبع: العالم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • نگین
    0

    چگونه است که خانواده صدام حرفهایشان موثق نیست اما حشداشعبیهای تروریست چهره شأن موجه است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دوست عزیز شما از صدام و حشدالشعبی چیزی میدونی که نظر میدی ؟؟؟

    • لنگرود
      0

      حشد الشعبی رو نمیشناسید ؟!اگر نبودند الان داعشی که بسیاری را سوزاند و جنین ها بیرون آورد... کل عراق رو گرفته بود .خدا حفظ کنه جوانان باغیرت حشد الشعبی رو که بسیار در راه مبارزه با خونخواران وحشی داعش ، شهید دادند ..چرا تحقیق نکرده نظر میدهید .

    • لبیک یا زهرا سلام الله علیها
      0

      احمق مگه تو حشد الشعبی رو میشناسی اصلا که میگی تروریست هست

    • مهدی
      0

      نکنه تو هم بچه اون صدام گور به گوری هستی

    • کاربر ناشناس
      0

      چون افکار تو لعنتی هم مثل افکار پلید اون صدام لعنتیه

  • کاربر ناشناس
    0

    چه فرقی میکند دیگه مردن.

  • رضا
    0

    بعضیها واقعا در تشخیص دوست و دشمن ناتوانن .حشدالشعبی بازوی قوی ایران در عراق بشمار میرود

  • نگین
    0

    حشدالشعبیها فاطمیون زینبیون وقتی ظاهر می شوند به قول دوست عزیزمان بازوی فلان یعنی داره یک کار بی قانون انجام می شود هر مملکتی یک ارتش دارد باید ارتش واحد در دفاع از مملکت حرکت کند نه اینکه موازی با ارتش یک مملکت ارتش دیگری ساخته شود این یعنی بی قانونی هرجو و مرج وقتی که قدرت مطلقه را به دست داشته باشند و اسلحه و زور و پول سنگ روی سنگ بند نمی شود و شروع به تجاوز به کشورها شروع میشود در دین اسلام که حضرات وطنی گفته اند وطن معنا ندارد و این یعنی فاجعه در عصر حاضر ترامپ با این همه کدخدا منشی تا به اجماع جهانی نرساند نمی تواند حمله ای انجام دهد در اخر من فکر می کنم دنیا به یک کدخدای خردمند و قدرتمند نیاز دارد تا جلوی خون و خونریزی گرفته شود حشدالشعبی خارج از ارتش رسمی عراق است

  • خادم
    0

    لعنت به صدام ..لعنت به کدخدا وکدخدا پرستان افکار پلید شیطانی و سرپردگی ونوکری کدخدا پرستان باید به انزوا رود ....

  • علی
    0

    زنده باد صدام حسین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها