رضایت پرسپولیسی‌ها از اردوی ترکیه/ قول مدافع جنجالی به هواداران

بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم شان در منطقه کارتپه ترکیه رضایت دارند.

رضایت پرسپولیسی‌ها از اردوی ترکیه/ قول مدافع جنجالی به هواداران

پرسپولیسی‌ها از هفته گذشته در ترکیه حضور یافتند و تمرینات آماده سازی را انجام دادند تا برای شروع لیگ برتر آماده شوند. قرار است شاگردان کالدرون ۲۹ تیر به تهران بازگردند تا پس از ۲ روز استراحت، آماده رقابت‌های جام شهدا شوند.

محمد حسین کنعانی زادگان در این خصوص بیان کرد: شرایط خدا را شکر خوب است و اردوی پیش‌فصل خوبی را در ترکیه پشت سر می‌گذاریم و قول می‌دهم امسال نیز به مانند سال‌های قبل که همه با جان و دل بازی می‌کردند، تمرکزمان را برای موفقیت تیم بگذاریم تا سال خوبی داشته باشم و موفق شویم.

او افزود: شرایط خودم نیز ایده‌آل است و انگیزه زیادی دارم تا خودم را به مردم و تماشاگران خوب پرسپولیس ثابت کنم. خوشبختانه بدنم از نظر فنی آماده است و شرایط روحی خوبی دارم.

محسن ربیع خواه در این خصوص گفت: خدا را شکر شرایط زمین، اردو و هتل خوب است و هر روز تمرین می‌کنیم که بهتر شویم. درباره هواداران هم باید بگویم که خودشان همه چیز را می‌دانند و فقط چیزی که می‌ماند، حمایت است.

شایان مصلح نیز آخرین بازیکنی بود که صحبت کرد و اظهار داشت: شرایط اردو خیلی خوب و تمام امکانات فراهم است. آب و هوا خوب و مساعد است و امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم و تا الان همه چیز خوب بوده است و انشالله بتوانیم این اردو را با موفقیت و بدون مصدوم تمام کنیم و آماده شرکت در مسابقات لیگ شویم.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد مصدومیتش گفت: اوضاع من خیلی بهتر شده است و الان با تیم کار می‌کنم. البته فوتبال بازی نمی‌کنم، اما وضعیت پایم خیلی بهتر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها