تپه نورالشهدا ایلام ساماندهی می‌شود

شهردار ایلام گفت: تپه نورالشهدا ایلام ظرف یک هفته ساماندهی و زیباسازی می‌شود؛ این برنامه شامل عملیات لکه‌گیری و آسفالت محوطه، نوردهی، حاشیه خیابان و درست کردن درپوش دیوارها خواهد بود.

تپه نورالشهدا ایلام ساماندهی می‌شود

پس از درج مطلبی باعنوان «نبود روشنایی در تپه نورالشهدا ایلام» در سامانه فارس من، خبرنگاران ما بر آن شدند تا این موضوع را پیگیری کنند.

طالب صادقیان شهردار ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با توجه به دینی که شهدا و ایثارگران به گردن ما دارند، با افتخار خود را مفتخر به خادمی آنان می‌دانیم.

وی از معاونت امور زیربنایی خواست که عملیات لکه‌گیری و آسفالت محوطه، نوردهی، حاشیه خیابان و درست کردن درپوش دیوارها را در دستور کار قرار دهد.

شهردار ایلام همچنین از معاون خدمات شهری، رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز خواست که نسبت به تهیه و نصب سیستم روشنایی و چراغ پارکی، زیباسازی و همچنین کاشت گل‌های تزیینی و چمن کاری محوطه آن نیز اقدام کند.

صادقیان ادامه داد: ساخت کمدهای فلزی و چوبی جهت نگهداری کتب دینی و ادعیه و همچنین تهیه و تعبیه تانکر آب جهت وضوگرفتن، از دیگر دستورات شهردار ایلام در حوزه خدمات‌دهی به یادمان بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها