عامل جنایت «پارک جهان‌آرا» دستگیر شد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت پارک جهان آرا پس از شش ماه خبر داد.

عامل جنایت «پارک جهان‌آرا» دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی اظهار کرد: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ۶ اسفندماه سال گذشته، ماموران کلانتری شهر ری طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در پارک شهید جهان آرا در محله جوانمرد قصاب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران کلانتری در صحنه جنایت وقوع این قتل تایید شدریال گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کشته‌ شده جوانی ۲۵ ساله است. در ادامه موضوع به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت و بازپرس کشیک ویژه قتل به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه کارآگاهان هویت جسد جوان ۲۵ساله شناسایی و مشخص شد که مقتول از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته است.

گودرزی درباره به دست‌ آوردن اطلاعاتی درباره هویت قاتل نیز گفت: در تحقیقات پلیسی از شاهدان مشخص شد که مقتول توسط یکی از دوستانش که جوانی ۳۰ساله و از افراد شرور منطقه است مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به قتل رسیده است. شاهدان در دیگر گفته‌های خود تاکید کردند که قاتل و مقتول در یک محله زندگی می‌کنند و دوستی چند ساله با یکدیگر دارند.

معاون مبارزه به جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با تاکید بر ادامه تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه قاتل اظهارکرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که این فرد در یکی از استان‌های همجوار تهران پنهان شده است که پس از هماهنگی با مقام قضایی تیمی از کارآگاهان اداره دهم برای دستگیری قاتل به مخفیگاه وی اعزام شدند و قاتل روز بیست تیرماه در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

وی اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب قتل و اظهارات وی درباره این حادثه گفت: متهم در اظهارات خود به پلیس گفت که حدود هشت سال پیش به واسطه شغل مکانیکی‌اش با مقتول آشنا شده و تاکنون با وی رابطه‌ای دوستانه داشته است. این فرد در ادعاهای خود گفت که مقتول به علت طلبی مالی که از وی داشته به صورت مداوم با وی تماس می‌گرفته است تا اینکه این دو نفر ساعت ۱۰ شب وقوع جنایت در محل قرار همیشگی‌شان در پارک جهان‌آرا با یکدیگر قرار گذاشتند اما بر اساس ادعاهای قاتل، مقتول پس از کمی صحبت درباره طلبش شروع به فحاشی می‌کند و با چاقو ضربه‌ای به قاتل می‌زند.

گودرزی ادامه داد: قاتل نیز رامین را به وسیله چاقو از ناحیه کمر و گردن مجروح می‌کند و زمانی که با خونریزی مقتول مواجه می‌شود، با خودرو شخصی از محل متواری و به مدت شش ماه در یکی از استان‌های همجوار تهران مخفی می‌شود.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی متوجه شدند که قاتل دارای چندین فقره سابقه نزاع بوده که در یکی از نزاع ها مرتکب قتل و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است.

بر اساس گزارش‌ پلیس به گفته وی، پس از اعتراف صریح متهم به انجام قتل،او با دستور قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گرفته است.

منبع: ایسنا

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها