پرداخت 1850 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در سال 97 به منظور حمایت از واحدهای تولیدی استان 1850 میلیارد تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

پرداخت 1850 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی کردستان

محمد دره‌وزمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در سنندج اظهار کرد: در فضای اقتصادی امروز هر واحد تولیدی که بتواند اشتغال موجود را حفظ کند جای تقدیر دارد.

وی افزود: استان کردستان از نظر پتانسیل در حوزه صنعت و معدن استانی غنی است و هنر ما مدیران این است که از این ظرفیت‌ها برای ارتقای ارزش افزوده و اشتغال‌زایی در استان بهره بگیریم.
دره‌وزمی خاطرنشان‌کرد: حفظ جریان تولید و فعال سازی واحدهای راکد از جمله اموری است که در کارگروه رفع موانع تولید استان همواره پیگیری شده است.
وی اعلام کرد: سال گذشته 185 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی استان پرداخت شده است که سود این تسهیلات حداکثر 12 درصد بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از افزایش مصرف 25 درصدی برق در واحدهای صنعتی استان و افزایش واحدهای صادرکننده از 26 واحد به 41 واحد در سال 97 خبر داد و افزود: این مهم نشان از رونق تولید در استان است.
عبدالله کاردانی رئیس خانه صنعت و معدن کردستان نیز در این مراسم با اعلام گلایه از عدم حضور نمایندگان مجلس در این برنامه اظهار کرد: امیدواریم وعده‌های مسؤولان در راستای حمایت از تولیدکنندگان جامه عمل پوشانده شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها