قوچان‌نژاد: با اعتبارم تیم بستم اما هنوز تکلیف مشخص نیست

سرمربی فصل گذشته پیام گفت: با اعتبارم تیم بستم اما هنوز تکلیف مشخص نیست.

قوچان‌نژاد: با اعتبارم تیم بستم اما هنوز تکلیف مشخص نیست

به گزارش مشهد فوری ، سال گذشته در دقایق آخر پیام به عنوان آخرین تیم به لیگ برتر والیبال با حمایت مدیریت شهری مشهد اضافه شد و مشهدی‌ها پس از 2 سال غیبت در لیگ برتر والیبال بار دیگر در این رقابت‌ها حضور یافتند که در پایان هم توانستند نتایج خوبی با جبار قوچان نژاد بگیرند و به رتبه سوم برسند.

تیم سال گذشته به اعتقاد بسیاری از کارشناسان توانایی‌خوبی داشت و حتی خیلی سریع خودش را در بالای جدول قرار داد اما به دلیل دیر بسته شدن با مشکلاتی رو به‌رو بود، در سال جاری هم دغدغه‌ والیبالی‌ها در این خصوص وجود دارد که با گذشت زمان نتوانند تیم خوبی را راهی مسابقات کنند، با این حال هفته گذشته خبری مبنی بر حضور باشگاه شهرخودرو که توانسته در فوتبال عملکرد خوبی داشته باشد در والیبال هم شنیده شد خبری که نه هنوز به طور رسمی تایید شده و نه تکذیب.

در نشست خبری شهردار مشهد هم محمدرضا کلائی در خصوص تیم پیام و تکلیف نماینده والیبال مشهد در لیگ برتر گفت که به دنبال جذب سرمایه‌گذار توانمند برای حضور در این حوزه هستند موضوعی که مصادف شده با شکایت بازیکنان و کادر فنی پیام از مجموعه مدیریت این باشگاه که هنوز نتوانسته مطالبات سال گذشته را پرداخت کند، مسئله‌ای که اگر تکلیف آن به‌زودی مشخص نشود، پیام از مسابقات فصل آتی کنار گذاشته می‌شود.

در هفته‌های گذشته اخبار متفاوتی در خصوص سرنوشت پیام منتشر شد از حضور تیم نوجوانان با این تیم تا تیم‌داری دوباره مانند فصل گذشته، اما شنیده حاکی از این است که این باشگاه پس از آنکه نتوانست در جذب منابع مالی و همچنین تحقق وعده‌های خود عمل کند، دیگر از سوی مدیریت شهری حمایت نمی‌شود.

همه این‌ها در شرایطی است که هواداران والیبال نگران تکلیف تیم سال آینده عقب ماندن از بازار نقل و انتقالات بودند، اما انتشار فهرستی از بازیکنان سال آینده نماینده والیبال خراسانی از سوی جبار قوچان‌نژاد که ماموریت حفظ بازیکنان و بستن تیمی قدرتمند را داشت تا حدودی خیال آن‌ها را برای فصل بعد و حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال راحت کرد.

قوچان نژاد: باید تیمی خوب آماده می‌کردیم

سرمربی فصل گذشته پیام که چندین سال است هدایت تیم‌های خراسانی در لیگ برتر را بر عهده دارد، در خصوص انتشار این لیست و تکلیف تیم برای سال آینده گفت: بازیکنانی که نامشان در لیست سال بعد نماینده والیبال خراسان همه از بهترین‌های والیبال ایران هستند و ترکیب خوب و قدرمندی را شکل دادند که می‌تواند برای مشهدی‌ها افتخارات خوبی را کسب کند.

جبار قوچان نژاد افزود: انشار این لیست به این معنی نیست که من می‌خواهم خودم ترکیب تیم را بچینم، براساس اعتماد و لطفی که پیشکسوتان والیبال و مدیریت شهری به من داشتند برای متضرر نشدن تیم سال آینده و از دست ندادن فرصت تا تعیین تکلیف اسپانسر از من خواسته شد تا بازیکنان مدنظر به توافق برسم و حتی اگر خودم هم نباشم حالا ترکیبی خوب و ایده آل برای سال آینده داریم و گوش به فرمان مسؤولان تیم و مدیریت شهری برای سال آینده هستم.

وی ادامه داد: موضوع تغییر نام نماینده والیبال خراسان زمان زیادی است که مطرح شده و حتی در اواخر فصل هم در خصوص آن صحبت شده بود، زیرا باشگاه نتوانسته به برخی تعهدات خود عمل کند و برای فصل آینده هم وضعیت مشخصی ندارد، همچنین مدیریت شهری که حامی اصلی ما بوده، تصمیم گرفته تا با جذب یک سرمایه‌گذار توانمند نماینده شایسته برای والیبال مشهد به میدان بفرستد.

قوچان‌نژاد ادامه داد: هنوز تکلیف اسپانسر و نام باشگاه مشخص نشده، اما فدراسیون به زودی به وضعیت پیام رسیدگی می‌کند و امیدوارم هرچه سریع‌تر در مشهد هم در خصوص سال آینده و نام باشگاه به نتیجه برسیم، بازهم تاکید می‌کنم انتشار این فهرست و صحبت بازیکنان براساس اعتمادی بود که من داشتند و این کار را برای ادامه موفقیت والیبال انجام دادم و حضور پرقدرت در سال آینده و اگر خودم هم نباشم، باشگاه جدید سازوکار جدید را به وجود بیاورد، حالا ترکیبی خوب برای مشهدی‌ها وجود دارد.

قوچان‌نژاد در خصوص شرایط لیگ برتر و حضور تیم‌های ثروتمند گفت: این موضوع که چند تیم خاص با صرف هزینه بالا ستارگان والیبال را در اختیار داشته‌ باشند کمکی به والیبال ایران نمی‌کند، تقسیم قدرت به جذابیت لیگ کمک می‌کند، در سال جاری مصطفی کارخانه در ارومیه هزینه زیادی انجام دادند و رقم‌هایی که شنیدم را در توان کمتر تیمی می‌بینم.

وی ادامه داد: حتی سید محمد موسوی هم خیلی دوست داشت با مشهد ادامه دهد، ولی واقعیت این است رقم ارومیه اینقدر بالا بود که هیچ‌کس نمی‌تواند نه بگوید.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها