افزایش تعداد زائران با حذف ویزای اربعین

استاندار تهران گفت: امسال با حذف ویزای اربعین از سوی کشور عراق پیش بینی می شود که حجم زیادی از زائرین ایرانی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند.

افزایش تعداد زائران با حذف ویزای اربعین

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، در نشست مشترک سفیر عراق و استاندار تهران، اظهار کرد: آمادگی کامل داریم تا سطح روابط تجاری به کشور عراق را در همه زمینه ها ارتقا ببخشیم.

وی افزود: استان تهران بیشترین فارغ التحصیل رشته های فنی و مهندسی را دارد و می تواند از این ظرفیت در کشور عراق استفاده کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد: استان تهران همچنین آمادگی لازم برای مشارکت در زمینه ساخت مسکن را در کشور عراق دارد.

وی بیان کرد: انتخاب سفیر جدید عراق در ایران که سابقه کار در کشورهای اروپایی را دارد نشان از اهمیت راهبردی دو کشور ایران و عراق دارد.

بندپی اظهار کرد: امیدوارم در شرایط حساس کنونی بیش از گذشته شاهد ارتقای سطح روابط در زمینه های مختلف بین دو کشور باشیم.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این نشست اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین است. اربعین نماد وحدت و همدلی بین مردم مسلمان دنیا است.

استاندار تهران تصریح کرد: آمادگی کامل داریم تا در زمینه های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری خارجی با هماهنگی اتاق بازرگانی و شرکت شهرک های صنعتی اقدام کنیم.

بندپی اظهار کرد: امسال با حذف ویزای اربعین از سوی کشور عراق پیش بینی می شود که حجم زیادی از زائرین ایرانی برای پیاده روی اربعین اقدام کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها