رگبار و رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز برای ۶ استان کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

رگبار و رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

طبق تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز برای نواحی شرق اردبیل، سواحل دریای خزر و غرب خراسان شمالی بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. همچنین از بعدازظهر امروز در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق فارس و هرمزگان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

علاوه بر نواحی ذکر شده در بعدازظهر روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز برای ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های اصفهان و چهار محل بختیاری رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در نواحی شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان در بعدازظهر افزایش ابر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده برای نواحی شرق کشور به ویژه منطقه زابل تداوم وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود. در این مدت برای بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های سمنان، شمال اصفهان، یزد، کرمان، قم، جنوب تهران، مرکزی و همچنین در بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور در بعدازظهر وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

گفتنی است؛ امروز برای سواحل دریای خزر، شرق اردبیل و غرب خراسان شمالی کاهش دما ۴ تا ۶ درجه و از روز سه شنبه برای همین نواحی روند افزایش دما پیش بینی می‌شود.

رگبار و رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است رگبار و رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است رگبار و رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است رگبار و رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها