علت خروج زیدان از اردوی رئال مادرید مشخص شد

برادر بزرگتر زین الدین زیدان در 54 سالگی درگذشت.

علت خروج زیدان از اردوی رئال مادرید مشخص شد

باشگاه رئال مادرید درگذشت فرید زیدان، برادر 54 ساله زین الدین زیدان را تایید کرده تا به این ترتیب علت خروج ناگهانی زیزو از تمرینات رئال آشکار شود.

زیدان روز جمعه به شکل کاملا ناگهانی اردوی پیش فصل رئال مادرید در آمریکای شمالی را ترک کرد و دلیل آن را موضوعی شخصی عنوان کرد. حالا و با گذشت یک روز، باشگاه علت این موضوع را بیان کرده است.

فرید زیدان 54 ساله که مدتها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، بالاخره تسلیم این بیماری شد و جان باخت. زیدان نیز به همین دلیل با خروج از اردوی رئال به اسپانیا بازگشته است.باشگاه نیز در بیانیه خود با خانواده زیدان ابراز همدردی کرده است. همچنین شنیده شده لوکا زیدان، فرزند زین الدین زیدان نیز که به تازگی به شکل قرضی به راسینگ سانتاندر پیوسته، از باشگاه درخواست کرده تا با ترک اردوی کانادا، به اسپانیا بازگشته و در کنار خانواده اش حضور داشته باشد.

در مونترئال، پیش از شروع تمرین امروز (چهارمین روز از تمرینات پیش فصل رئال) به همین مناسبت یک دقیقه سکوت کردند. در روزهای غیبت زیدان در تمرینات، داوید بتونی هدایت تمرینات را به دست خواهد گرفت.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • هامون
    0

    عه... خدا بیامرزه ، اما کلن زیدان همش هی داره میره دیگه آدم خوبی بود. برادرشو میگم ... مراقب خودتون باشید ...، مادریدی ها رو میگم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها