نماینده ولی‌فقیه در ارتش: کشورهای خلیج فارس دست به دامن آمریکا شدند/ آمریکا به پیروزی نمی‌رسد چون ناپاک است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که باید هوشیاری ما در نقطه حداکثری باشد گفت: نیروهای مسلح ما تا آخرین نفس برای دفاع از سرمایه‌های مادی و معنوی کشورشان ایستاده اند.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش: کشورهای خلیج فارس دست به دامن آمریکا شدند/ آمریکا به پیروزی نمی‌رسد چون ناپاک است

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه لشکر ۸۸، تیپ ۱۸۸ زرهی و هوانیروز اظهار داشت: باید هوشیاری ما در نقطه حداکثری باشد تا بتوانیم شر دشمن را به خودش برگردانیم.

وی با بیان این‌که تهدیدات دشمن علیه کشور، مردم و نوامیس ما حداکثری است پس باید مقاومت و سطح هوشیاری ما هم حداکثری باشد تا بتوانیم شر دشمن را به خودش برگردانیم، افزود: ملتی که چهل سال است مقاومت کرده و ابهت آمریکا را شکسته است، حاضر نمی‌شود در برابر تهدیدات حداکثری دشمن، مقاومت حداقلی نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: در ایرانی که خاستگاه مدافعان وطن و حرم است از تسلیم خبری نیست و نیروهای مسلح ما تا آخرین نفس برای دفاع از سرمایه‌های مادی و معنوی کشورشان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه باید متناسب با زمان حضور دشمن هوشیاری خودمان را حفظ کنیم، افزود: به برکت وجود ارتشیان دلاور، با غیرت، نترس، شجاع، شهادت طلب، ایثارگر و دارندگان تجربه هشت سال دفاع مقدس ما سکوی اول اقتدار منطقه‌ای را به لطف خداوند در اختیار گرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: برخی از کشورک‌های حاشیه خلیج فارس دست به دامن آمریکا شدند تا با هزینه آن‌ها، جنگی علیه ایران آغاز شود اما فهمیدند آبی از آمریکا برای آن‌ها گرم نمی‌شود؛ آمریکایی که پهباد افسانه‌ای خود را از دست داد و با حضورش آرامش منطقه را به هم زد و چندین نفتکش هم آتش گرفت. معلوم هم نشد چه کسی این نفتکش‌ها را زد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی ادامه داد: ای کاش مشخص می‌شد تا دنیا بداند این شیطنت خود آنها بود تا حضور نامشروعشان در منطقه را توجیه کرده و بعضی از کشورک های عربی از جمله سعودی را بیشتر بدوشند. البته این موضوع ناکارآمدی دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکایی‌ها را برای این کشورها مشخص کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آمریکا به پیروزی نمی‌رسد چون جنگش ناپاک است. ما در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم چون مقاومت‌مان پاک بود. الان هم مقاومت ما پاک است و به همین دلیل ما پیروز و آمریکا شکست خورده میدان خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها