مهار آتش سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه در مشهد/ نجات 4 شهروند گرفتار در دود و آتش+ تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه در بلوار امام خمینی (ره) این کلانشهر و نجات 4 نفر از ساکنین این ساختمان از میان دود و آتش خبر داد.

مهار آتش سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه در مشهد/ نجات 4 شهروند گرفتار در دود و آتش+ تصاویر

به گزارش مشهد فوری ، به نقل از روابط عمومی و بین الملل آتش نشانی مشهد ؛ آتشپاد دوم " امیر عزیزی " روز شنبه در شرح این خبر گفت: صبح امروز یک ساختمان مسکونی 5 ‌طبقه در بلوار امام خمینی (ره) دچار آتش سوزی گسترده شد.

وی ادامه داد: با اعلام بروز این اتش سوزی به سامانه تلفنی 125، بلادرنگ چندین تیم اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه های مجاور آژیرکشان رهسپار محل آتش سوزی شدند.

وی ضمن بیان اینکه این آتش سوزی در شرایط توسعه و در زمانی که شعله‌های آتش بخشی از واحد حدوداً 300 متری در طبقه اول ساختمان را فرا گرفته و دود ناشی از آن تمام ساختمان را نیز در برگرفته بود، به آتش نشانی گزارش شد، اظهار کرد: ماموران آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی ضمن اطفای آتش سوزی از چندین جهت اقدام به تخلیه ساکنان ساختمان کردند.

آتشپاد دوم عزیزی اضافه کرد : 4 نفر از ساکنان ساختمان شامل یک مرد سالخورده ، دو زن جوان و یک کودک 5 ساله از ساکنان این ساختمان که در آتش و دود گرفتار شده بودند، نجات یافتند .

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها