مصرف برق مشترکان مشهد در محدوده قرمز قرار گرفت

یوسفی گفت: مصرف برق شهرستان مشهد در محدوده قرمز قرارگرفته است و شهروندان این کلانشهر باید الگوی کاهش ۱۰ درصدی مصرف را به اجرا بگذارند.

مصرف برق مشترکان مشهد در محدوده قرمز قرار گرفت

شقایق یوسفی کارشناس ارشد مدیریت مصرف توانیر اظهار کرد: مشترکان برق در استان خراسان رضوی به جهت قرار گرفتن در محدوده زرد، لازم است الگوی کاهش ۵ درصدی مصرف را جهت حفظ پایداری و استمرار عرضه برق مطمئن به مرحله اجرا بگذارند.

وی از رعایت الگوی بهینه مصرف برق از سوی مردم که به جز استان خراسان رضوی، در همه استان‌های کشور وضعیت پایدار شبکه را تثبیت و در محدوده سبز مصرف قرار داده است قدردانی کرد.

نقشه پهنه بندی مصرف امروز برق کشور (شنبه ۲۲ تیر) از قرار گرفتن همه استان‌های کشور به جز استان خراسان رضوی در محدوده سبز مصرف و رعایت مصرف بهینه برق از سوی مشترکان حکایت دارد.

پیک روزانه شبکه از ساعت ۱۲ تا ۱۶ اعلام شده و مشترکان می‌توانند با انتقال مصارف به ساعات پایانی شب یا اوایل صبح نقش به سزایی درکاهش مصرف و پایداری شبکه ایفا کنند.

استفاده از نورطبیعی روز در ساختمان ها، استفاده از دور کند کولر‌های آبی، تنظیم کولر‌های گازی روی ۲۴ درجه و استفاده نکردن همزمان وسایل برقی وانتقال مصارف لوازم برقی پرمصرف همچون ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، اتو و لباسشویی به ساعت غیرپیک ازجمله راهکار‌های ساده کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق خانوار‌ها درساعات اوج بارشبکه عنوان شده است.

مصرف برق مشترکان مشهد در محدوده قرمز قرار گرفت

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • arman
    0

    چطور برای مردم مشهد که در دمای بالای ۴۵ دارن زندگی میکنن استفاده از کولر مشکل داره ؟؟ بعد آقازاده ها که عکساشون توی اینستاگرام داره حالمونو به هم میزنه برای حیوانات خانگیشون هم کولرگازی میزارن مشکلی نداره . تف به روی غیرت این مسئولین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها