نقاط تاریک و روشن انتقال گریژمان به بارسلونا

مارکا در گزارشی از خوبیها و بدی‌ها انتقال جنجالی گریژمان به بارسلونا نوشت.

نقاط تاریک و روشن انتقال گریژمان به بارسلونا

شب گذشته آنتوان گریژمان پس از مدت‌ها انتظار راهی بارسلونا شد. ستاره فرانسوی که تابستان پیش پیشنهاد بارسا را رد کرده بود در میان جنجال هواداران به جمع آبی‌اناری ها پیوست.

این دوگانگی بارسایی‌ها از این انتقال باعث شده تا مارکای اسپانیا گزارشی از نقاط تاریک و روشن انتقال آنتوان گریژمان به بارسلونا صحبت کند.

* اوضاع متفاوت رختکن

چند ماه گذشته وقتی خبر از انتقال گریژمان بهبارسا مطرح شد برخی رسانه ها از فضای نارضایتی رختکن در خصوص این انتخاب نوشتند. عده کثیری از هواداران به مانند برخی بازیکنان عقیده دارند که گریژمان باید فصل پیش به بارسلونا می آمد و کار وی را نابخشودنی اعلام میکنند. البته با حرف های مسی و لوئیس سوارس در خصوص گریژمان به نظر می رسد فضای رختکن در حال تغییر است.

* مبلغ بسیار اقتصادی

در فضای بازار کنونی که برخی از ستاره ها با مبالغ بسیار گزاف راهی تیم های دیگر می شوند انتقال 120 میلیونی بارسا برای گریژمان یک اتفاق بسیار اقتصادی است. یک خرید فوق العاده با قیمت بسیار خوب که نقطه ای روشن بر انتقال بارسلوناست.

*انعطاف پذیری در تاکتیک

او زیر نظر والورده می تواند خودش را به آمادگی برساند. با توجه به تحرک و انرژی زیاد آنتوان، وی در این باشگاه موفق ظاهر خواهد شد.او حتی می تواند در خط حمله در قسمت نوک بازی کند و حتی به گوشه های فرستاده شود. با توجه به توانایی های این بازیکن، انعطاف پذیری در تاکتیک به وجود می آورد.

* نحوه خوش آمد گویی

هنوز معلوم نیست که در اولین مواجهه طرفداران با گریژمان چه اتفاقی رخ می دهد. بسیاری از هواداران بارسا هنوز از تصمیم سال قبل وی ناراضی بوده و نظرسنجی ها اصلا به نفع ستاره فرانسه نیست. ولی یک عملکرد فوق العاده در ابتدای فصل می تواند همه چیز را به دست فراموشی سپارد ولی اگر فصل خوب پیش نرفت اتفاق های زیادی در پی خواهد داشت.

* عطش فراوان برای جام

او برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تشنه است. در این سال ها بسیار به کسب قهرمانی نزدیک شده ولی هر بار دستش از رسیدن به جام باز می ماند. وی حتی در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید پنالتی از دست داد تیمش دوباره به همشهری خود ببازد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها