ارتش نیجریه اولین بار به شیخ زکزاکی آمپول سم تزریق کرد/ وضعیت سلامتی رهبر شیعیان نیجریه در شرایط بحرانی است

فرزند شیخ سحابی با اشاره به اقدامات ارتش نیجریه علیه رهبر شیعیان این کشور گفت: وضعیت سلامتی رهبر شیعیان نیجریه در شرایط بحرانی است.

ارتش نیجریه اولین بار به شیخ زکزاکی آمپول سم تزریق کرد/ وضعیت سلامتی رهبر شیعیان نیجریه در شرایط بحرانی است

مریم سحابی، دختر شیخ سحابی از نزدیکان شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در گفت‌وگو با ، درباره آخرین وضعیت شیخ زکزاکی اظهار کرد: ارتش نیجریه در فواصل مختلف به رهبر شیعیان نیجریه سم تزریق کرده است.

وی ادامه داد: چندی پیش در زمان معاینه شیخ زکزاکی، ارتش نیجریه اولین بار با آمپول سم را به بدن رهبر شیعیان نیجریه تزریق کرده بود و در اقدامات دیگری غذای شیخ را به سم آغشته نمود.

مریم سحابی با بیان اینکه وضعیت سلامت شیخ زکزاکی در شرایط بحرانی قرار دارد، یادآور شد: رهبر شیعیان نیجریه کماکان در زندان ارتش نیجریه به سر می‌برد و آن‌ها اجازه درمان شیخ زکزاکی را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی در پایتخت و شهر‌های مختلف تظاهرات می‌کنند، خاطر نشان کرد: اقدامات ارتش نیجریه در برخورد با مسلمانان با هماهنگی رژیم صهیونیستی، آمریکا، عربستان و دست نشانده‌های آن‌ها صورت می‌گیرد.

مریم سحابی با بیان اینکه دولت نیجریه اجازه آزادی شیخ زکزاکی را نمی‌دهد، تصریح کرد: تنها جرم رهبر شیعیان نیجریه امر به معروف و نهی از منکر است و مردم نیجریه پیگیر آزادی شیخ زکزاکی هستند.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت شیخ سحابی نیز تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های فراوان کماکان از وضعیت پدرم اطلاعی نداریم و این احتمال وجود دارد که در زندان ارتش نیجریه باشد.

گفتنی است شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه چهار سال پیش و پس از کشتار جمعی مسلمانان نیجریه به اسارت در آمد و در طول سه سال گذشته با پیکری مجروح و چشمان آسیب دیده علی‌رغم حکم آزادی توسط دادگاه نیجریه همچنان بر خلاف کنوانسیون‌های بین المللی در یک پایگاه نظامی همراه با همسر مظلوم و مجروح نگهداری می‌شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ملت
    0

    به درک !!!! هزاران جوانان شیعه مذهب به دست شما پلیدان از فقر و بیکاری دارند تباه می شوند . تازه شما بفکر یک بیگانه بی هویت هستید ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها