دوربین‌های مدار بسته سارقان منزل کلکسیونر را لو داد

مشتری کلاهبردار به بهانه برگزاری شو اموال مرد کلکسیونر مقیم آلمان را به سرقت برد.

دوربین‌های مدار بسته سارقان منزل کلکسیونر را لو داد

اواسط تیر سال جاری مرد جوانی پس از تماس با پلیس مدعی شد که اموالش از سوی یکی از مشتری‌هایش به سرقت رفته است. او در ادامه گفت: من تاجر و کلکسیونر اجناس عتیقه و لوکس هستم، سالهاست که از آلمان به ایران جنس می‌آورم و می‌فروشم.

او ادامه داد: چند روز قبل یکی از مشتریانم به نام امیر به من پیشنهادی جالب داد.

او گفت که خانه ویلایی را در غرب تهران سراغ دارد که مزون و شو برگزار می‌کند و صاحب خانه ویلایی مشتری‌های خاصی دارد که می‌توانم با اجاره خانه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای یک شب، اجناسی را که از آلمان آورده ام به فروش برسانم. این پیشنهاد آنقدر وسوسه کننده بود که پذیرفتم. به همین خاطر مبلغ توافق شده را پرداخت کردم و به غیر از اجناس خودم یک سری از اجناس دوستانم را هم گرفتم و راهی خانه ویلایی شدم.

مالباخته گفت: زمانی که وسایل را به خانه انتقال دادم، امیر با دو مرد ناشناس که تا به حال آن‌ها را ندیده بودم وارد خانه شدند و با تهدید چاقو دست و پا و دهانم را بستند و سوار خودرو کردند. پس از مدتی نیز کنار جاده‌ای در اطراف تهران رهایم کرده و رفتند. با کمک خودرو‌های عبوری توانستم خودم را به آن خانه ویلایی برسانم، اما نه از اجناسم خبری بود و نه از آن مردان ناشناس، فهمیدم آن‌ها با این ترفند بیش از ۳ میلیارد تومان از اجناسم را به سرقت برده بودند. پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته واظهارات صاحب خانه ویلایی مشخص شد که امیر سرقت را انجام داده است، تحقیقات برای دستگیری او و دو همدست فراری اش ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مرد نگهبان
    0

    به نظر شما دوربین مداربسته سارقین را لو داده بود؟؟!!! یعنی به اندازه سر سوزن فکر نمیکنید چی مینویسید؟ کلکسیونره را که خود امیر با دو مرد ناشناس که تا به حال آن‌ها را ندیده بود با تهدید چاقو دست و پا و دهانش را بستند؟؟!! یعنی اگر دوربین مدار بسته اونجا نبود کسی نمیفهمید امیر با دوستانش این سرقت را انجام دادن؟؟؟!!!

  • حفاظ و قفل هوشمند ضد دیلم
    0

    اینجا که کلکسیونره دیده امیر با دوستاش دست و پاشو بستن. دیگه دوربین چی رو لو داده؟ زوری زوری میخواید نصب دوربینهای بی فایده که فقط ممکنه به درد کشف بخورن را تو مخ مردم فرو کنید در حالیکه متوجه نیستید که اگرچه جلب اعتماد مردم به نصب دوربین ممکنه برای افزایش آمار کشفیات پلیس خیلی خوب باشه ولی زندگی مردم را به تباهی میکشونه. یادتون باشه که پیشگیری از ورود سارقین با نصب قفل هوشمند ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم پنجره، بالکن، پاسیو و نورگیر و همچنین استفاده از گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه باید در اولویت توجه جامعه قرار بگیره که اصلا سارقین نتونن وارد بشن چون قرار نیست به شکار بگیم بدو که به تازی بگیم بگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها