میزان خسارت دیده مسجدسلیمان همچنان در حال ارزیابی است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از ادامه ارزیابی منازل خسارت دیده شهرستان مسجدسلیمان به دنبال وقوع زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در این شهرستان خبر داد.

میزان خسارت دیده مسجدسلیمان همچنان در حال ارزیابی است

کیامرث حاجی زاده ظهر امروز در پایان جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: تاکنون ۵۰۰ چادر از سوی هلال احمر و ۲۷۰ چادر و ۵۰ هزار آب بسته بندی از سوی ستاد مدیریت بحران استان، بسته های بهداشتی و موادغذایی از سوی شرکت نفت و سازمانهای مردم نهاد در مسجد سلیمان، بخش گلگیر و روستاهای آسیب دیده توزیع شده است.

وی افزود: در جلسه شورای مدیریت بحران مصوب شد ۵۰ خانوار که منازلشان آسیب جدی دیده است در منازل مسکن مهر یا منازل مسکونی هوانیروز مستقر شوند در غیر این صورت کانکس در اختیارشان قرار داده شود.

حاجی زاده تاکید کرد: با هماهمگی استاندار خوزستان مجوز برای تهیه لوازم خانگی آسیب دیده صادر شده است؛ همچنین گروه های ارزیاب نیز همچنان در حال ارزیابی منازل آسیب دیده هستند و مکاتبات لازم با وزیر کشور به منظور پرداخت خسارتها نیز انجام شده است.

زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۵.۷ درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) صبح دوشنبه شهرستان مسجدسلیمان خوزستان را لرزاند که در پی آن پس لرزه‌هایی در بسیاری از مناطق استان احساس شد.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها