خداحافظی فرانسه با لیگ ملت‌ها/ جنگ روسیه و آمریکا برای صدرنشینی گروه A

تیم ملی والیبال فرانسه با قبول دومین شکست در مرحله پایانی لیگ ملت‌ها، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

خداحافظی فرانسه با لیگ ملت‌ها/ جنگ روسیه و آمریکا برای صدرنشینی گروه A

در چهارمین بازی مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در شیکاگو، از ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز (جمعه) ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم‌های فرانسه و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر (۲۵-۱۶، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۷) به سود روسیه پایان یافت تا تیم ملی فرانسه با دو شکست در این مرحله از دور رقابت‌ها کنار برود.

به این ترتیب تیم ملی روسیه با کسب یک برد و سه امتیاز بدون ست باخته موقتاً صدرنشین گروه اول مرحله نخست فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ شد. تیم ملی آمریکا نیز به دلیل یک ست باخته، با یک برد و سه امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. فرانسه نیز با قبول دو شکست مقابل این دو تیم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دو تیم روسیه و آمریکا (میزبان) از ساعت ۵:۳۰ بامداد فردا (شنبه) ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۸ برای تثبیت صدرنشینی در گروه A مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند.

*ست اول: ۲۵ - ۱۶ روسیه
در این ست روس‌ها از همان ابتدا در دفاع روی تور و زدن سرویس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و بنجامین تونیوتیپاسور فرانسه را از جریان بازی خارج کردند و در نهایت پس از کسب وقت‌های استراحت فنی اول و دوم ۲۵-۱۶ ست نخست را با برتری پشت سر گذاشتند.

*ست دوم: ۲۵ - ۲۳ روسیه
با شروع ست دوم نیز این شاگردان ساملوو در تیم ملی روسیه بودند که عملکرد خوب خود را ادامه دادند و پس از کسب وقت استراحت فنی اول و دوم، نمایش قابل قبولی در زدن سرویس و دفاع روی تور داشتند تا ۲۵-۲۳ ست دوم بازی را نیز با برتری پشت سر بگذارند.

*ست سوم: ۲۵ - ۱۷ روسیه
در این ست نیز شاگردان تیلیه نتوانستند مقابل سرویس‌ها و دفاع خوب روس‌ها عملکرد خوبی داشته باشند و با نتیجه ۲۵-۱۷ نتیجه را واگذار کردند تا در مجموع شاگردان ساملوو (تیم ملی روسیه) سه بر صفر پیروز این بازی حساس شوند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها