کنایه توئیتری نماینده اصلاح‌طلب به لیست حقوقدان‌های معرفی شده به شورای نگهبان

نماینده تهران در مجلس دهم معتقد است که لیست حقوقدانان معرفی شده به مجلس هم به قوه قضائیه آسیب می‌زند هم به جایگاه شورای نگهبان.

کنایه توئیتری نماینده اصلاح‌طلب به لیست حقوقدان‌های معرفی شده به شورای نگهبان

محمود صادقی، نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در واکنش به معرفی حقوقدانان معرفی شده به مجلس در توئیتی نوشت: ‏نگاهی به ترکیب افراد معرفی‌شده از سوی رییس محترم قوه قضاییه به مجلس به عنوان حقوقدان شورای نگهبان، بوضوح نشان از غلبه رویکرد سیاسی خاصی دارد؛ این اقدام هم به اعتماد درحال بازسازی قوه قضاییه آسیب می‌زند هم به جایگاه شورای نگهبان که باید از لحاظ جناحی بی‌طرف باشد.

کنایه توئیتری نماینده اصلاح‌طلب به لیست حقوقدان‌های معرفی شده به شورای نگهبان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مجلس
    0

    سال به سال ...یاد پارسال

  • محمود
    0

    در عوض آقای عارف حضرتعالی و دوستان شما در مجلس مایه ی افتخار دولت فخیمه بریتانیا هستید و مردم نیز از خیر و برکات شما بهره می برند و هرروز در کوچه ها، تاکسی، صف گوشت و.. شما نمایندگان محترم اصلاح طلب و اعتدالگرا را دعا می کنند!

  • محمود
    0

    بله آقای صادقی! من هم جای شما بودم بایستی میترسیدم از عده ای حقوقدان زبده و با انصاف که اجازه نخواهند داد 4 تا نماینده دروغگو و فریبکار بیان کاندیدای مجلس بشن و مملکت رو به گند بکشند. باید هم توئیت جنجالی بزنی و حرفهای شاز بزنی مثل همیشه و یک عده بی سواد هم حرفات رو باور کنند. اما این رو بدون تاریخ مصرف آدمهای دروغگو به سر آمده، مردم آگاه تر از همیشه شده اند و اینبار نمیتونید با حرف های هیجان انگیز مردم رو گول بزنید و مردم نمایندگانی رو انتخاب خواهند کرد که اولاً جوان و پر انرژی باشند و دوماً آرمانخواه و وطن دوست باشند و اول دغدغه مشکلات معیشتی مردم با برنامه های مشخص رو داشته باشند نه دغدغه استادیوم رفتن یا نرفتن بانوان!

  • محمود
    0

    راستی آقای صادقی در انتخابات شورای شهر که نه نظارتی بود نه شورای نگهبان و نه فیلتری، پس چطور دوستان شما در شورای شهر یکی پس از دیگری اختلاس گر و عیاش از آب در آمدند؟!!!! :)

  • کاربر ناشناس
    0

    به کوری گفتند چه میخواهی گفت دو چشم روشن بابا به فکر معیشت مردم باشید چه افتاداید بجان هم این چهل سال است هی اصولگرا واصلاح طلب مکنید هنوز اندر خم یک کوچه اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها