گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و ترامپ با محوریت ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تمایل رئیس‌جمهور آمریکا برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران قدردانی کرد.

گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو و ترامپ با محوریت ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: من با رئیس‌جمهور دونالد ترامپ صحبت کردم. ما بر سر تحولات منطقه‌ای و مشکلات امنیتی به بحث پرداختیم. محوریت صحبت‌های ما ایران بوده است. من از تمایل دونالد ترامپ برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تشکر کردم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در توییتی مدعی شد: ایران مدت‌هاست که به طور مخفیانه غنی‌سازی می‌کند. این کار در تناقض کامل با توافق ۱۵۰ میلیارد دلاری فاجعه‌بار دولت اوباما و جان کری است. این توافق قرار بود در عرض مدت زمان کوتاه چند ساله، منقضی شود. تحریم‌های جدید قرار است به صورت فزاینده و جدی‌تر اعمال شوند.

این ادعای ترامپ علیه کشورمان در حالی مطرح می‌شود که خود او با خروج از برجام، نشان داد هیچ اعتباری برای توافق‌های بین‌المللی قائل نیست و کشورمان نیز در پاسخ به همین عهدشکنی آمریکایی‌ها اعلام کرده که به صورت گام به گام سطح تعهدات خود ذیل برجام را کاهش خواهد داد؛ اقدامی که بخشی از آن هم به خاطر تعلل اروپایی‌ها بوده است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ن
    0

    من نمیدونم این ترامپ به چه چیزی این نتانیاهو دل خوش کرده البته کسی دیگر هم نیس که به ترامپ تسکین قلب بده

  • امید
    0

    مغولها ایران را فتح کردند جنایت زیادی هم در حق ایرانیها کردند ولی نهایتا در فرهنگ ایران ذوب شدند الان هم اسرائیل و فلسطین همینطور !ما نباید کار اسرائیل و آمریکا را تایید کنیم ولی پلیس جهان هم نیستیم و از طرف خدا هم مامور از بین بردن اسرائیل و آمریکا هم نیستیم ما مامور خدمت به ایران هستیم وگرنه ایرانیها با خودمان دشمن میشوند از اهلبیت ع زده شده اند ما باید امین ترین حاکمان نسبت به بیت المال و دولت ایران باشیم زیرا منتسب به اهلبیت ع هستیم . عربها دارن از بین میرن فرهنگ عربیشون که غیرت و جنگجویی بود از بین رفته است . یک نفر را یک نفر براحتی میکشد ولی برای کشتن امام حسین ع 30هزار نفر آمدند . امام سجاد ع در حمله یزید به مدینه چه کرد ؟!الان آمریکا از یزید بی رحم تر است اسرائیل از اون بدتر !کشور اگر امن باشد و وضع مردم خوب باشد بیشتر بفکر دین می افتند شیعیان ایران یک روحانی شیعه را حتی نمازگزاران مسجد امام جماعتشان را به چشم یک دزد مفتخور نگاه میکنند نه به چشم یک انسان روشنفکر و عدالت طلب و این ضربه به دین است مردم به گداها پول میدن به روحانی مسجدشون پول نمیدن دولت هم که نمیده روحانی یعنی یک انسان بیمصرف !!!!! چیزی که اسرائیل رو خوشحال کرده همینه که تنفر مردم نسبت به یک اسرائیلی در قلب مردم ایران کمتر از تنفرشون از یک آخوند است . چرا نظر سنجی نمی کنید چرا در برنامه ها و سیاستها تجدید نظر نمی کنید بخدا این غنی سازی هسته ای فقط بهانه اسرائیل است که قدرتهای دنیا را بر علیه ایران تحریک کند ؟! مردم که همه حضرت علی ع نیستند !خیلی ها کم آوردند از دین زده شدند آرامش ندارند بس کنید اسرائیل خودش بمب دارد ولی انرژی صلح آمیز هسته ای ما را بهانه کرده و مظلوم نمایی میکند که ایران میخاهد بمب اتم بسازد اسرائیل را نابود کند !آیه قرآن "تلک الایام نداولها بین الناس "یعنی خود خدا پیروزی را تقسیم کرده و میکند بین مومن و کافر و منافق ها اینجا دنیاست بهشت نیست !که آزاری نباشد . اسرائیل را خودشون بوجود آورده اند بعد ایران میخاد با دنیا بجنگد !ما مامور به وظیفه به اندازه وسعمان هستیم لایکلف الله نفسا الا وسعها "

  • هامون
    0

    دو نامرد خودخواه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها