سخنگوی شهرداری لواسان: گیت ورودی محله «باستی» به درخواست مردم برچیده شد

سخنگوی شهرداری لواسان، با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص موانع تردد در محله باستی، از برچیدن گیت ورودی این محله با دستور مقام قضایی حوزه لواسان توسط شهرداری به درخواست مردم خبر داد.

سخنگوی شهرداری لواسان: گیت ورودی محله «باستی» به درخواست مردم برچیده شد

عزت‌الله چراغی سخنگو و معاون عمرانی شهرداری لواسان امروز اظهار داشت: اخیرا تقاضاهایی از سوی برخی شهروندان به صورت کتبی و شفاهی در خصوص موانع موجود تردد به محله باستی به دست ما رسید و این تقاضا با نامه کتبی شهردار لواسان به ریاست حوزه قضایی لواسان انتقال داده شد و دستور قضایی مبنی بر برداشتن موانع تردد توسط مقام قضایی صادر شد.

وی افزود: با توجه به این حکم، موانع تردد به این محله از میان برداشته شد و هم‌اکنون مانعی برای تردد عموم شهروندان وجود ندارد.

معاون شهرداری لواسان گفت: حدود ۳۳ واحد مسکونی ویلایی در منطقه باستی وجود دارد که موانع تردد نیز توسط مدیریت این محله قرار داده شده بود و هیچ فردی جز صاحبان املاک و مهمانان امکان ورود را نداشتند.

چراغی تصریح کرد: این موضوع دغدغه مردم بود که چرا عده‌ای شهرک خصوصی ایجاد کنند و اجازه تردد نیز به سایر شهروندان ندهند که با اقدام مقام قضایی،‌ ابهامات و مشکلات تا حدی رفع خواهد شد.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها