«عروسی خوبان» در اندیمشک برگزار شد

پویش عروسی خوبان با اهدای جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج ویژه 14 زوج جوان، گام دوم خود را برای تحقق هدف تامین جهیزیه برای 888 زوج در مناطق سیل زده و محروم تا پایان دهه کرامت برداشت.

«عروسی خوبان» در اندیمشک برگزار شد

به گزارش خبر فوری ، روز گذشته، به همت مردم، تشکل های مردم نهاد و حمایت بنیاد کرامت امام رضا(ع)، مراسم ازدواج 14 زوج جوان در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم که از ظهر سه شنبه آغاز شده بود، این زوج های جوان با اهدای جهیزیه ای که از سوی پویش عروسی خوبان تامین شده بود، زندگی مشترک خود را آغاز کردند و گام دیگری در جهت تحقق اهداف پویش عروسی خوبان برداشته شد.

در این مراسم در کنار مردم شهرستان اندیمشک و خانواده زوج های جوان، سعید علیپور رئیس سازمان تبلیغات، محمد قلاوند معاون فرماندار، روح الله صادقی مدیرکل آموزش و پرورش، فرحناز بیرانوند مدیرکل سازمان بهزیستی، رضا پورشریفی شهردار، ژپلا سهراب مدیرعامل موسسه خیریه مریم عذرا و علیرضا نائینی مدیر دفتر ازدواج و خانواده بنیاد کرامت حضور داشتند.

گفتنی است هدف اصلی پویش عروسی خوبان، برداشتن موانع ازدواج جوانان در مناطق سیل زده با کمک مردم و تشکل های مردم نهادی است که در موضوع ازدواج فعال هستند و قرار است تا روز ولادت امام رضا(ع) این مراسم در 27 شهرستان محروم و سیل زده دیگر برگزار شود.

همچنین اولین مراسم این پویش، روز یک شنبه در شهرستان کارون برگزار شد، و آغازی بود برای عملیاتی کردن یک ماه و نیم کمپین عروسی خوبان و فعالیت واحد خانواده بنیاد کرامت امام رضا(ع) که قرار است تا پایان دهه کرامت، این کمک ها در اختیار 888 زوج جوان قرار گیرد.

بنیاد کرامت امام رضا زیر نظر آستان قدس امام رضوی بیش از سه سال است در حوزه محرومیت زدایی، کارآفرینی، سلامت، خانواده، آموزش و تربیت و.... فعالیت دارد.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها