سرلشگر صفوی: پاسخمان به تجاوزگری سخت و پشیمان کننده خواهد بود

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ما هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در داخل آبهای سرزمین خود سرنگون کردیم،خاطرنشان کرد: بدون آنکه آمریکا بتواند اقدامی کند. ملت ایران ملتی صلح طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است ولی اگر دشمن به ما حمله ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه می دانند که جمهوری اسلای ایران یک قدرت منطقه ای است.

سرلشگر صفوی: پاسخمان به تجاوزگری سخت و پشیمان کننده خواهد بود

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آیین بزرگداشت شهدای اقتدار و گرامیداشت 1530 نفر از شهدا و جانبازان و آزادگان منطقه نه تهران که در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار گردید با بیان آنکه روند افول قدرت آمریکا و صهیونیست ها شتاب گرفته است ، گفت: در طول 40 سال گذشته ایران اسلامی سال به سال قویتر شده است و در مقابل قدرت آمریکا و رژم صهیونیستی افول کرده و آنها هر سال ضعیف تر شده اند .

وی با بیان آنکه جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال برقراری صلح منطقه ای و جهانی بوده است ، اما در مقابل تجاوزگری پاسخ های قاطعی داده ایم ، افزود:ما هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در داخل آبهای سرزمین خود سرنگون کردیم بدون آنکه آمریکا بتواند اقدامی کند. ملت ایران ملتی صلح طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است ولی اگر دشمن به ما حمله ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه می دانند که جمهوری اسلای ایران یک قدرت منطقه ای است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه از مکتب مقاومت بعنوان رمز حل مشکلات کنونی کشور نام برد و افزود:همانگونه که فرندان شجاع این ملت با حماسه مقاومت ایران را به پیروزی رساندند، هم اکنون هم مکتب مقاومت و اقتصاد مقاومتی و صبر و تحمل ما در برابر مشکلات و فشارها و بحران های اقتصاد ی و عملیات روانی دشمن ، مار ابه پیروزی می رساند .

صفوی با اشاره به شاخصه های شهیدان گفت:شهیدان از مرگ نمی هراسیدند و مرگ را سر آغاز زندگی می دانستند و شجاع بودند ، هرگز ترسوها به جنگ نیامدند و آنهایی که از جنگ می ترسیدند هرگز به جبهه ها نیامدند.اگر شهیدان نبودند ایران نبود و اسلامی در ایران وجود نداشت و هر کسی که در ایران نفس می کشد و مسئولیت دارد مدیون خون شهیدان است.اگر هم اکنون ایران سرافراز قدرتمند و امن داریم به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: از و رمز شهادت را تنها خدا و اولیاء خدا می دانند.شهیدان ، خدا و راه عزت و حیات جاویدان را انتخاب کردند و آنها در میدان خطر و دفاع از اسلام بزرگترین سرمایه خود یعنی جان خود را تقدیم کردند و با خدا معامله کردند .

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این سئوال که اگر شهیدان امروز به امر الهی زنده شوند به ما چه می گفتند ؟ اضافه کرد:شهیدان به ما می گویند اگر مومن هستید ناراحت و محزون نشوید ، و آنها می گویند که صبر کنید ، بشارات پیروزی به دست شما خواهد رسید و به وعده های خدا ایمان داشته باشید، شهیدان اعتقاد داشتند که خداوند به وعده های خود عمل می کند.

صفوی افزود:پیام شهیدان به ما آن است که ایران به برکت یک رهبر خردمند وبه فضل الهی یک قدرت آسیب ناپذیر است و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی خواهد شد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها