زنگنه: با وزیر نفت عربستان ۷ الی ۸ ساعت دعوا کردیم

وزیر نفت درباره حضور اخیر خود در اجلاس اوپک و حضور همتای عربستانی خود گفت: در جلسات هفت-هشت ساعت با هم دعوا کردیم.

زنگنه: با وزیر نفت عربستان ۷ الی ۸ ساعت دعوا کردیم

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتشار برخی آمار مربوط به صادرات نفت گفت: این اقدام کار درستی نبوده و مشخص نیست با چه نیتی این اطلاعات منتشر و مکرراً نیز بازنشر داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در یک جنگ هستیم، اطلاعات درباره صادرات نفت اطلاعات جنگی حساب می‌شود و انتشار آن باید با هماهنگی‌های مربوطه انجام شود و اگر نه به منافع ملی بیشتر آسیب می‌زند.

وزیر نفت درباره گازرسانی‌های انجام شده نیز گفت: در حال حاضر روزانه به حدود 8 الی 9 روستا گازرسانی انجام می‌شود. با توجه به اینکه در روستاهای مناطقی از استان‌های خراسان‌های رضوی و جنوبی، کرمانشاه، کرمان و آذربایجان غربی عملیات گازرسانی کامل انجام نشده و اهتمام بیشتری برای انجام این کار در چهار استان وجود دارد. امروز 85 درصد جمعیت روستایی و بیش از 93 درصد جمعیت کشور تحت پوشش شبکه گازرسانی هستند.

زنگنه همچنین درباره اینکه با وزیر نفت عربستان در حاشیه اجلاس اوپک داشته‌اید، گفت: در این اجلاس دیداری با وزیر نفت عربستان نداشتم و تنها یک احوالپرسی میان ما انجام شد ولی در جلسات هفت-هشت ساعت با هم دعوا کردیم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها