برترین‌های دومین جشنواره ملی پویانمایی تجلیل شدند

برترین‌های دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی ایران در بخش‌های مختلف تجلیل شدند.

برترین‌های دومین جشنواره ملی پویانمایی تجلیل شدند

در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی ایران که سه شنبه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، از خانواده معظم شهدا، برترین های جشنواره ملی پویانمایی و چهره‌های برتر تجلیل شد.

از بین آثار راه یافته به جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی ویژه هیئت داوران به دلیل فضاسازی ایرانی اسلامی به وریا نیک روش و مریم هاشمی‌نژاد برای اثر هزار کبوتر اهدا شد.

تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی به فیلم داوود و جالوت به کارگردانی سعید گائینی اهدا شد، همچنین تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین اثر کوتاه و نیمه بلند به فیلم پسر دریا به کارگردانی عباس جلالی یکتا اهدا شد.

در بخش فیلم بلند دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی به محمود رضا سلطان بور برای اثر مشهد دوست داشتنی تعلق گرفت و هیئت داوران در بخش فیلم بلند هیچ اثری را به عنوان بهترین اثر معرفی نکردند.

در بخش هویت بصری تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین اثر به مجموعه آثار حامد عزیزی اهدا شد و در بخش عنوان تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین اثر به مجموعه آثار امیر مهران تیزر مسابقه فارسی و کودک شو رسید.

همچنین در بخش تبلیغاتی تقدیر و جایزه نقدی ویژه هیئت داوران به اثر راه شهرسازی به کارگردانی حسین مظلوم تعلق گرفت و در بخش تبلیغاتی دیپلم افتخار بهترین اثر به رایتل اثر عباس عباسی و زین اهدا شد.

در بخش آموزش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین اثر به مجموعه آثار آموزش های ایمنی، پل، عصروارونه و مکتب خانه به کارگردانی هادی امیری رسید.

در بخش موشن گرافیک تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مجموعه آثار یلدا نوروز ۹۶ و کالای ایرانی به کارگردانی سپیده معلم اهدا شد.

همچنین در بخش سریال و مجموعه عروسکی هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی و ساخت عروسک را به زهرا قربانی هادی امیری زحمتکش برای اثر روزی بود روزی نبود اهدا کردند.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بازی دهندگی عروسک به نگار شهبازی برای اثر پیم و پم رسید و دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین صداپیشگی عروسک به گروه صداپیشگان «کله قند» و بهاره ولی زاده تعلق گرفت.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین صداپیشگی عروسک به محمد بحرانی برای صداپیشگی جناب خان شخصیت عروسکی در برنامه خندوانه اهداء شد.

گفتنی است دیگر برگزیدگان بخش عروسکی در برنامه های بعدی این جشنواره معرفی خواهند شد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها